Auteur Topic: [CL] Dag 7: Levend uit de bank?  (gelezen 27294 keer)

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #100 Gepost op: 30-01-2020, 16:38:55 »
op belg heb ik nog niet eerder echt gelet (waarschijnlijk omdat hij niet zo veel bij heeft gedragen wat voor mij de moeite van het opslaan waard was).

Jouw omschrijving is wel een beetje zoals ik Spacy en Brtdm ook zie spelen, zou wat mij betreft goed kunnen dat die alledrie slecht zijn en dan hoort Jacco daar bijna zeker niet bij.

Jacco is zoals gezegd vooral zichzelf aan het verdedigen (net als ik zelf moest doen op zaterdag).Kennelijk stemden er meer niet-overvallers mee op Jacco dan op mij waardoor hij target werd (samen met Swifty en Lucy).

Dag twee was de stemming op LdH, die vrij duidelijk was. Misschien hebben de overvallers daar al wat ballonnetjes opgelaten door juist niet op LdH te stemmen en hetzelfde geldt wel een beetje voor dag 3 waar op een gegeven moment iedereen op Swifty ging en kwamen ze na de stemming van dag 3 of 4 erachter dat Jacco al bij veel mensen verdacht was en dus een makkelijk volgende slachtoffer zou zijn??
Wit is ook een kleur!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #101 Gepost op: 30-01-2020, 16:42:44 »
-Ik verdenk Jacco niet. Ik ga dat lekker heel verdacht verder niet onderbouwen, het enige dat ik kan zeggen is dat ik weet hoe het is om in zijn schoenen te staan en al zijn berichten van "jullie gaan spijt krijgen", kan ik me wel voorstellen als burger. Ik denk dat als je wolf bent je meer gaat inspelen op feiten en die naar je hand gaat zetten. Dus nu heb ik het toch een beetje onderbouwd. Woops.

Ik denk dat het wel lastig is en anders per deelnemer welke logica je gebruikt. Jacco is vrij nieuw, 13 jaar oud en heeft nog geen andere spellenervaring hier. Ik schat in dat hij sneller de "obvious" manieren gebruikt, dus wél op een overvaller stemmen als directeur, nooit op een overvaller stemmen en zich verdedigen met, jongens ik ben het echt niet jullie krijgen hier spijt van. Dat klinkt als een newbie wolf overvaller.

Ik zit nog niet helemaal vast op Jacco hoor begrijp mij goed, als iemand een goed argument kan maken voor een andere optie dan sta ik daar voor open. Maar I'm not sure.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #102 Gepost op: 30-01-2020, 16:47:04 »
Ik had Lucy nog beloofd om een overzichtje te maken, en omdat vooral ik voor haar dood heb gezorgd heb ik alsnog iets gemaakt  ;D ::hug::.

Heb in het overzicht alleen de nog levenden opgenomen en ook alleen de levende mensen qua verdachten gebruikt.

Dit is vooral handig na iemands dood. Hiermee kunnen we zien wie wie verdacht en wie er evt vrij gepleit zou kunnen worden. En dan heb ik niet perse stemgedrag gepakt, want bijna iedereen doet maar wat of volgt elkaar. Heb echt gekeken naar mensen die als eerst met een naam kwamen, of mensen die iemand verdachten met goede onderbouwingen etc. Of als mensen stemmen op iemand terwijl diegene echt al heel wat stemmen krijgt, dat zou een overvaller bij een overvaller nooit doen, te risicovol.

Kaaasje:
- Als Mrchippie overvaller is, is Kaaasje dat niet. Die stemt op Chippie, ookal weet ze dat veel meer mensen dat doen. Is een te groot risico.
- Als Vermoljoen overvaller is, is Kaaasje dat niet. Komt met een mogelijke hint dat Vermoljoen het zou kunnen zijn.

belg:
- Was het niet eens met het wegstemmen van ennasil én Jacco, vond dat risicovol. Praat nu over de vicieuze cirkel, laat weer zien dat het risicovol is. --> Als Jacco overvaller is, zou belg dat ook zomaar kunnen zijn.

FrankLapidus:
- Mijn rol kennen jullie al.

D*N:
- Vond MV verdacht --> Als MV overvaller blijkt te zijn, is D*N dat waarschijnlijk niet.
- Vond L Lawliet verdacht --> Als L Lawliet overvaller blijkt te zijn, is D*N dat waarschijnlijk niet.

MV:
- Vond D*N verdacht --> Als D*N overvaller blijkt te zijn, is MV dat waarschijnlijk niet.
- Kwam met een soort verdenking naar Spacy --> Als Spacy overvaller blijkt te zijn, is MV dat waarschijnlijk niet.

Miek:
- Vond Mrchipie verdacht --> Als hij overvaller is, is Miek dat waarschijnlijk niet. Ze stemt op Chippie, ookal weet ze dat veel meer mensen dat doen. Is een te groot risico.
- Vond MV verdacht --> Als MV overvaller blijkt te zijn, is Miek dat waarschijnlijk niet.

Vermoljoen:
- Noemt niet echt specifiek namen. Loopt vooral mee in stemmingen zoals bij ennasil en Swifty. Maar komt zelf niet met verdachten (behalve dan dat hij mij nu ineens verdenkt...)

Jann:
- Ging mee in de stemming op Jacco toen het echt net 1 stem verschil maakte, dus als Jacco overvaller blijkt lijkt het me dat Jann dat niet is...

SpacyColours:
- Vond Vermoljoen verdacht --> als Vermoljoen overvaller blijkt te zijn, zal SpacyColours dat niet zijn...
- Vond Mrchippie verdacht --> als Chippie overvaller blijkt te zijn, zal SpacyColours dat niet zijn.
- Vond Brtdm verdacht --> als Brtdm overvaller blijkt te zijn, zal SpacyColours dat niet zijn.
- Vind Jacco verdacht --> als Jacco overvaller blijkt te zijn, zal SpacyColours dat niet zijn.

TimvDons:
- Komt zelf niet echt met een verdachte en lift eigenlijk het hele spel al mee...
- Vindt het wel vreemd dat Brtdm nog in het spel zit...

Jacco:
- Vond SpacyColours verdacht, dus als SpacyColours overvaller blijkt, zal Jacco dat niet zijn.
- Vond de_witte verdacht, dus als de_witte overvaller blijkt, zal Jacco dat niet zijn.
- Vond Hautoa verdacht, dus als Hautoa overvaller blijkt te zijn, zal Jacco dat niet zijn.
- Zegt Kaaasje, D*N, Linus, Miek, belg en Jann ook niet te vertrouwen....

B&W:
- Verdenkt D*N, maar dat is op onderbuikgevoel...
- Verdenkt Nieky, SpacyColours en de_witte, dus als een van hun overvaller blijkt te zijn, zal B&W dat niet zijn.
- Verdenkt L Lawliet, dus als L Lawliet overvaller blijkt te zijn, zal B&W dat niet zijn.

Nieky:
- Stemt vooral mee met anderen....
Frankje Lapi

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #103 Gepost op: 30-01-2020, 16:47:17 »
SanderFMC:
- Noemt niet echt wie hij verdenkt...

Daisy:
- Stemt vooral mee met anderen....

DC:
- Verdenkt MV, dus als MV overvaller blijkt te zijn zal DC dat waarschijnlijk niet zijn...
- Verdenkt de_witte, dus als de_witte overvaller blijkt te zijn zal DC dat waarschijnlijk niet zijn...
- Verdenkt Hautoa, dus als Hautoa overvaller blijkt te zijn zal DC dat waarschijnlijk niet zijn...
- Begint Vermoljoen en Chipie steeds meer te verdenken.

Robbieazerty:
- Verdenkt de_witte, maar komt daar na een dag al weer op terug....
- Verdenkt DC en Brtdm een beetje...
- Volgt verder gewoon de menigte... komt niet zelf met verdachten.

Linus:
- Verdacht Jacco en Vermoljoen, dus als Jacco of Vermoljoen overvaller blijkt te zijn zal Linus dat waarschijnlijk niet zijn...
- Verdenkt ook Nieky, Belg, Chipie en Lawliet.

L Lawliet:
- Verdacht mij, voelde dat in zijn kut.
- Verdenkt belg, dus als belg overvaller blijkt te zijn zal L Lawliet dat waarschijnlijk niet zijn...

Mrchipie:
- Gaat vooral mee met de rest
- Begint wel ineens Brtdm te verdenken...

Brtdm:
- Zegt belg, L Lawliet, MV en B&W verdacht te vinden vanwege hun stemgedrag.

Hautoa:
- Vertrouwt MV niet helemaal
- Verdenkt Mrchipie, dus als chipie overvaller blijkt te zijn, lijkt Hautoa me geen overvaller.

de_witte:
- Vindt Spacy en DC vaag doen, vertrouwt Brtdm niet helemaal.
- Verdenkt Jacco en mrchipie, dus als Jacco of mrchipie overvaller blijkt te zijn zal de_witte dat waarschijnlijk niet zijn...
- Vindt ook B&W verdacht bezig
Frankje Lapi

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #104 Gepost op: 30-01-2020, 16:49:53 »
Een trendbreuk bij mrchipie. Ga je nu voor 't eerst op je eigen gevoel/mening af.  ::ok::

Brtdm is best interessant om te bekijken. Hij is inderdaad bankdirecteur en dat is toch bij gelijke uitslag een belangrijke rol om als 'overvallers' te hebben. Daarentegen is deze rol altijd lastig - ook als gegijzelde - want als je er niet uit gaat gaan we altijd denken 'hé, de bm is er niet uit door de wolven, dus hij moet wel een wolf zijn'.

Dit is wat ik heb aan inhoudelijke posts:
Citaat van: overzicht Brtdm
Brtdm (Bankdirecteur vanaf dag 1)
Dag1:
P125: gaat op inacieve stemmen
P209: gaat voor ‘niet heel actief’ en gaat mee met Jacco op Swifty
P222: herhaalt hardop z’n stem op Molebuster
Stemt op Molebuster
Dag2:
P106: Jacco is niet verdacht. Begint over de hints: noemt DeWitte.
P109: Verdenkt SpacyColours
P129: Schrijft ‘een vage stem’ uit te brengen. (idem p162)
Stemt op DeWitte
Dag3:
p80: verdenkt DeWitte, Lucy en vooral Nieky. Vertrouwd DC, Jacco en D*N.
P136: verdenkt dewitte en vertrouwt D*N
P141: verdenkt dewitte vanwege stemgedrag en aard van z’n reacties.
P212: vind Belg onverdacht
P224: vraagt zich af of D*N wel echt zo te vertrouwen is. Idem mbt dewitte.
P287: vindt Swifty niet onverdacht en van dewitte is hij nog niet zeker.
P307: overweegt op dewitte, swifty of MV te stemmen, maar heeft meer verdachten. Vindt dewitte lekker kritisch en wil hem er in houden. Begrijpt Swifty niet en denk iets te leren van haar rol kennen. En MV voegt totaal niets toe, incl. 3 solostemmen. Zij-verdachten zijn Nieky, B&W en Lama.
P375: zegt dat hij er uit ligt dewitte waarschijnlijk geen wolf is.
Stemt op Swifty
Dag4:
p21: Komt met een stemoverzicht met kleurtjes
P69: Stelt voor op inactieven te stemmen om te zorgen dat overvallers actief worden.
P183: zegt na bekendmaking Frank/MM dat hij beide best verdacht vond. (Daar heeft hij nooit over gepost dan!)
P202: Vertrouwd DC
P224: stem op Lucy
Stemt op Lucy
Dag5:
P15: Lawliet blijft bijzonder stemmen. Mrchipie en ennasil stemmen 3x mee met de massa.
P36: somt de solo-stemmers op, met het idee dat dat overvalstemmen op overvallers kunnen zijn. Het gaat om Belg, Frank, D*N, Miek1999, SanderFMC, Lama1997, B&W, MV en RobbieAzerty. Hij vindt zelf Lama1997, Belg en Lawliet het meest verdacht uitkomen.
P61: vertrouwd DC en zijn lijstje. Stelt voor om toch op Molduck te stemmen. (nadat Frank dit net eerder ook voorstelde)
P76: geeft keuze-lijstje van de dag: Lawliet, Molduck, Ennasil, Jacco en Brtdm.
P130: neemt ’t voor Jacco op. Omdat hij ’t vaak met ‘m eens is.
Stemt op Molduck
Dag6:
p10: vandaag weinig tijd.
Stemt op L. Lawliet.
Dag7:
P26: wou niet mee gaan in stemming op Ennasil/Jacco.
Wat voor brtdm spreekt is zijn consequent opnemen voor Jacco. Dat deed hij op dag2, dag5 en in de uitleg op dag7. Het zou me niet verbazen als zij de lovers zijn.
In de eerste drie dagen lees ik verdenkingen/vertrouwingen. En dat ontbreekt in de laatste dagen waarin hij meer algemeen posts over solo-stemmers, prestentatie van het dagmenu.

Kweettnie
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #105 Gepost op: 30-01-2020, 16:55:08 »
Fijn overzicht Frank!
Daar hebben we nu - en vooral later - plezier van.  ::bravo::
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #106 Gepost op: 30-01-2020, 16:58:17 »

Dit is wat ik heb aan inhoudelijke posts:Wat voor brtdm spreekt is zijn consequent opnemen voor Jacco. Dat deed hij op dag2, dag5 en in de uitleg op dag7. Het zou me niet verbazen als zij de lovers zijn.
In de eerste drie dagen lees ik verdenkingen/vertrouwingen. En dat ontbreekt in de laatste dagen waarin hij meer algemeen posts over solo-stemmers, prestentatie van het dagmenu.

Kweettnie

Dat past overigens ook bij de verdachten van Focus (Cupido), die noemde constant Brtdm en Jacco als verdachten ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #107 Gepost op: 30-01-2020, 17:08:48 »
Jongens ik ben het echt niet jullie krijgen hier spijt van. Dat klinkt als een newbie wolf overvaller.
Dat was meer omdat ik het een leuk spel vind en er niet uit wil worden gestemd. Maar ik snap je redenering  :)

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #108 Gepost op: 30-01-2020, 17:09:09 »
dan zou Focus dus gedacht hebben dat minstens een van de twee een overvaller is?
Wit is ook een kleur!

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #109 Gepost op: 30-01-2020, 17:11:04 »
dan zou Focus dus gedacht hebben dat minstens een van de twee een overvaller is?

Of hij hun samen het koppeltje gemaakt, wat betekent dat als we een van de twee eruit stemmen we beide kwijt zijn.
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #110 Gepost op: 30-01-2020, 17:12:43 »
Ik snap niet waar jullie opeens vandaan halen dat ik Frank verdenk? Volgens mij heb ik duidelijk gezegd dat ik hem vertrouw.

Toegevoegd:
Er zijn 2 goede redenen waarom Frank nog leeft (in vorige post plaatste ik ze bijna allemaal)
1. Overvallers willen verwarring doen zaaien. Is hij wel 100% te vertrouwen?
2. Hij is gekoppeld met een overvaller.

Om even duidelijk te maken: ik geloof dat hij dokter is en dat heb ik ook eerder gezegd. Dat hij ziener zou kunnen zijn, was een scenario dat ik bedacht, maar daarom denk ik niet meteen dat dat ook zo is.

Ik denk dat Frank de dokter is en gekoppeld is met een overvaller. In dat geval is het misschien handig, ondanks dat we hem 100% kunnen vertrouwen, om hem op te offeren. Tenzij hij zegt met wie hij is gekoppeld. Maar het kan ook dat hij niet is gekoppeld en dan neig ik naar scenario 1.

Daarnaast begin ik meer en meer te twijfelen bij Jacco als overvaller. Ik ga vanavond nog eens door mijn overzicht van de hints, omdat dat denk ik de enige manier is om iets te vinden, en daar ga ik mijn keuze op baseren. Alles wat iemand zegt of doet kan je als verdacht verklaren, maar ook als onverdacht.
Ik zal als ik de tijd ervoor heb, de meest opvallende elementen toevoegen aan het lijstje en weer plaatsen.
« Laatst bewerkt op: 30-01-2020, 17:16:07 door Vermoljoen »
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #111 Gepost op: 30-01-2020, 17:13:25 »
Ja, maar als één van dd twee overvaller is, wat ik denk, maakt dat niks uit.

En Tim, jij was wel belg verdacht aan het maken omdat hij geen verdachten noemt etc., maar dat doe jij zelf ook niet  :P
Frankje Lapi

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #112 Gepost op: 30-01-2020, 17:14:33 »
We gaan nou toch niet allemaal opeens zeggen 'oh nee, Jacco is eigenlijk toch niet zo verdacht'. Ik snap de mensheid niet meer. Ik stem vandaag weer op Lawliet, maar zal de komende dagen (indien ik in leven blijf) waarschijnlijk stemmen op de inactievere mensen, want de tactiek die we nu volgen werkt totaal niet.

Ik vind de_witte qua gedrag niet heel verdacht, maar ben het zelden met zijn eens met zijn verdenkingen. Ik zou in het vervolg ook op hem blijven letten. Hij stuurde ook vrij veel aan op Jacco en mij. Dus ik hoop dat jullie op zijn minst één van ons controleren.

belg vertrouw ik verder ook wel. Begon als eerste kanttekeningen te plaatsen in mijn zienerplan. Als overvaller had hij dit niet hoeven zeggen en kon hij er mooi gebruik van maken.

Mijn grootste wantrouwen zit momenteel toch echt bij de minder actieve leden.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #113 Gepost op: 30-01-2020, 17:22:06 »
Ondanks dat mensen nu opeens zeggen dat ze me wel vertrouwen denk ik alsnog dat ik eruit lig. Het enige wat me nog zou kunnen redden is dat we met z'n allen op dezelfde persoon stemmen, maar niet iedereen verdenkt dezelfde personen. Ik stem zelf op Hautoa maar ook Linus vertrouw ik voor geen cent. En zoals ik al eerder zei: ik zie wel wie meegaan en wie niet.
Ik denk dat dit mijn laatste bericht was  ::zwaai::
Het was een ontzettend leuk spel!  ::bravo::

Online TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #114 Gepost op: 30-01-2020, 17:24:47 »
Ja, maar als één van dd twee overvaller is, wat ik denk, maakt dat niks uit.

En Tim, jij was wel belg verdacht aan het maken omdat hij geen verdachten noemt etc., maar dat doe jij zelf ook niet  :P

Niet? Volgens mij heb ik wel meerdere malen mijn verdenkingen genoemd. Vandaag nog Brtdm + D.C.
Paar dagen geleden ook nog Sander geopperd als mogelijke overvaller en volgens mij heb ik ook Lucy zitten verdedigen waarvan blijkt dat ze een gegijzelde is.

Maar omdat je om mijn verdachte vraagt:

Brtdm: Ik hou mijn twijfels bij brtdm. Ik kan niet 100% zeggen dat hij een overvaller is, maar zou het kunnen zijn dat hij, wellicht samen met D.C, probeert het overzicht te verstoren door overzichten te plaatsen waar waarheden veranderd kunnen worden? Plus het feit dat de burgemeester nog steeds niet geluncht is -> laatste in natuurlijk geen zekerheid, maar toch ::vergroot:: + wellicht een koppeltje met Jacco?

D.C.: Eigenlijk hetzelfde als hierboven, maar vooral gebaseerd op het feit dat hij volgens de witte waarheden aan het verdraaien is.

Belg: Volgens mij hierboven als vermeld.

We gaan nou toch niet allemaal opeens zeggen 'oh nee, Jacco is eigenlijk toch niet zo verdacht'. Ik snap de mensheid niet meer. Ik stem vandaag weer op Lawliet, maar zal de komende dagen (indien ik in leven blijf) waarschijnlijk stemmen op de inactievere mensen, want de tactiek die we nu volgen werkt totaal niet.

Als Jacco vanavond gelyncht wordt, zou dit een overvallers-opmerking kunnen zijn? Spreekt Brtdm wel tegen als koppeltje met Jacco ::vergroot::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #115 Gepost op: 30-01-2020, 17:37:48 »
Fijn, bedankt voor de toelichting Tim. ::ok::

En ik stem alsnog op Jacco. Als hij een overvaller blijkt te zijn kunnen we al veel mensen afschrijven.
Frankje Lapi

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #116 Gepost op: 30-01-2020, 17:46:56 »
Ik ga waarschijnlijk, ondanks dat ik hem niet meer zo fel verdenk, toch op hem stemmen, omdat de twijfels bij hem dan toch weg zijn. Ik denk dat hij een gegijzelde is.
Als ik tijd heb, zoek ik nog iemand anders, maar ik vrees ervoor.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #117 Gepost op: 30-01-2020, 17:51:05 »
ik twijfel over overstappen naar Brtdm of DC of belg, of dat ik dat de volgende dag ga doen
Wit is ook een kleur!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #118 Gepost op: 30-01-2020, 18:02:54 »
ik ga nu weg naar toneel les dus ik moet nu stemmen, ik stem op brtdm als jacco een overvaller blijkt te zijn dan ben ik officieel de weg kwijt en ben ik mn vertrouwen kwijt in de mensheid ::rofl::
chipsverslaafde <3

Offline belg

  • Forumlid
Re: Dag 7: Levend uit de bank?
« Reactie #119 Gepost op: 30-01-2020, 18:04:12 »
En uit mijn algemene observatie blijkt dat jij geen één keer een speler heb aangewezen als verdacht. Alleen naderhand als personen al vaker genoemd werden, als verdacht zijn bestempeld/als meest potentiele lynch-kandidaat bestempeld / dood zijn. Kan het mis hebben, maar toch ::vergroot::

Dat is zo.
Deels omdat er in het begin weinig informatie is/was en elke beschuldiging goedkoop is,
deels omdat ik in de week geen tijd heb om grondige analyses te maken én te posten (ik lees al stiekem tijdens de werkuren, oh ja: die opvallende GIFjes zijn dan zéér vervelend),
deels omdat ik me bewust op de vlakte hou.