Auteur Topic: De Biechthut  (gelezen 50826 keer)

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #100 Gepost op: 12-11-2004, 15:37:16 »
Ik heb net gehoord dat iemand de mangrove heeft moeten verlaten.. Echt heel jammer... Er gaan nog steeds de roddels dat Eck iets met me wil!! Ik ben dat echt een beetje zat en Eck kan het al helemaal niet meer hebben!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Biechthut
« Reactie #101 Gepost op: 12-11-2004, 16:18:50 »
Jeuj, alles is weer bijgewerkt, gelukkig.  ;D Het was een rare week waarin ik absoluut geen zicht had op wat er zou gaan gebeuren, als je mensen vraagt om zsm iets terug in te leveren en dat ze dat dan niet doen. Grrrrr.. Maar alles is weer goed en de kandidaatjes zijn weer flink door elkaar geschud. 3 nieuwe teams die mij op het eerste gezicht alledrie even sterk lijken.

Team Blauw was de grote verliezer van de eerste fase van de expeditie. Leider D**n verloor zijn leiderschap en Lebon Simon moest vertrekken. De hele week stond Team Blauw al onderaan in de populariteitspoll dus een verrassing was het niet. Omdat Test zoveel stemmen binnen haalde moest D**n zijn leiderschap wel verliezen. Lebon Simons afscheid kwam als een verrassing, omdat Lorelei niet stemde werd het nog spannend en Simon kreeg vorige week maar 1 tegenstem. Achter de schermen gebeurt veel en ik weet er niks van.

Ik stem op: .... Reden: Achter de schermen

Daar kun je weinig mee. In de Mangrove gaat het ook lekker, de meest fanatieke kandidaten zitten daar lijkt het wel. Hagar moest deze week gaan terwijl hij wekelijks braaf zijn lijstjes inleverde. Kim verzaakte deze keer, maar haar populariteit bij de anderen is groot.

Nog 1 klein geheimpje dan maar verklappen? Indien D**n zijn leiderschap niet verloren had dan...

Fictief Team D**n: 
D**n
Gerard
Elmar
Ville
EIDM
Lorelei



Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #102 Gepost op: 12-11-2004, 17:41:20 »
Heej hutje ben ik weer

We hebben er een nieuw lid bij: Lebon Simon. Lijkt me een coole gast maar waarom hebben mensen hem eruit gestemd? Ik zal nog wel eens efe gaan vragen wat er allemaal gaande is op die andere stukjes land. Hagar moest gaan. Stormpie had perongeluk zijn kreeftje in de soep gedaan en werd er erg boos om. Toen kwam net de baron en moesten we gaan stemmen wie e rweg moest. Logisch dat heel veel hagar dan maar wegstemde.
ik ga maar weer doeidoei

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: De Biechthut
« Reactie #103 Gepost op: 12-11-2004, 18:50:13 »
Heeeeeeeeej Hut....ik ben blij en verdrietig tegelijk.  :D/ :\'(
Blij omdat die ellendige stemmingsronde er weer op zit en verdrietig omdat hAgAr weg is.

Ik heb het eens op een rijtje gezet en ben van mening dat die kreeftenaffaire er niets mee te maken heeft. ::ohno::
Vanmiddag heeft hAgAr nog een trommelsessie gegeven hier rond het kampvuur....en ik denk dat ie op deze manier de vloek van de Mangrove heeft los gewakkerd.De vloek van Peg Wech.... :-\\(heb ik eens op Discoverychannel gezien)

Je moet ook zo op je hoede zijn hier....niks is wat het lijkt hier.

Ook is er een nieuw mannelijk lid ons team komen versterken..en watvoor 1. Ik ben gewoon van slag hierdoor...wat een man!!!
Ben benieuwd wat hij kan toevoegen aan mijn leven ons team.

Nou ik ga er weer vandoor..kijken of ik nog ergens wat kan scoren! ;)
Laterszzzzzzz.

« Laatst bewerkt op: 12-11-2004, 18:56:32 door Lola »
back again..

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: De Biechthut
« Reactie #104 Gepost op: 12-11-2004, 21:55:47 »
Wat een rust hier. Je zou bijna denken dat niemand iets te biechten heeft.. nou ik weet zeker van wel. waarom is anders die lieve simon zomaar weggestemd?? Niet dat we niet blij zijn in de mangrove.. tis immers hartstikke fijn om er een sterke man bij te krijgen.. maar toch.
en hagar.. tja die kreeft was echt per ongeluk  ::schaam:: en om het goed te maken had ik hem bovenaan gezet ::jaja:: maar het heeft niet mogen helpen.. denk wel dat die kreeft me punten heeft gekost.. terwijl IEDEREEN er van gegeten heeft.
maar goed.. ik maak plaats.. weet zeker dat er nog heel wat op te biechten valt..
er was eens......

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Biechthut
« Reactie #105 Gepost op: 12-11-2004, 23:35:55 »
Hey hut

Hier ben ik weer eens. Eerst en vooral vind ik het super dat we de proef gewonnen hebben! We zijn gewoon zo goed op elkaar ingespeeld, alles gebeurt werkelijk automatisch. Helaas was dit euforische gevoel slechts van korte duur. >:(

Even later moesten de teams namelijk opnieuw ingedeeld worden en 2 van mijn voormalige kampleden werden overgeplaatst naar een ander team. Dit betekende dus 3 nieuwelingen. Ik ben eens benieuwd wat dit gaat geven. Weg automatisme, welkom aan het nieuwe. :-\\

Pfff, ik ga nog maar eens wat vissen. Tot laterzzz.
2024: wie is de Mol?

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: De Biechthut
« Reactie #106 Gepost op: 13-11-2004, 08:50:21 »
Ben ik dan weer eens...

gisteren heeft Hagar afscheid moeten nemen, maar ons team is niet bezweken aan de emotionele omstandigheden  ::ok::
Dat Simon werd weggestemd verbaasde me wel, maar het zal een tactische stemming zijn geweest (denk ik). Er zijn wel hectische dingen gebeurd deze week, maar ik hoop dat we die een beetje achter kunnen laten en gewoon verder kunnen gaan met ons Mangrovebestaan. Ga nu maar weer eens, want ik had beloofd om extra hout te gaan sprokkelen.

Spreek je snel!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #107 Gepost op: 13-11-2004, 14:25:29 »
Hoi daar ben ik weer....
Ik voelde me vanmorgen eerst een beetje rot, over het vertrek van Hagar enz. volgens mij is hij boos weg gegaan (boos op mij dan)Ik hoop het niet maar oke!! Maar even later heeft Lola mij weten op te vrolijken en ik ben were helemaal de oude!! Het gaat nu goed en ik voel dat heel de groep dicht bij elkaar staat.... Ik heb echt geen idee wie volgende week zou moeten verterekken.... Maar laten we dara nog maar niet aan denken .... we zitten hier nu op dit moment en we kunnen nog zoveel leuke dingen beleven..

ik ga weer!!

xXx xmoix

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: De Biechthut
« Reactie #108 Gepost op: 14-11-2004, 17:33:49 »
Hee. Kom ook eens ff mijn hart luchten hier. Net nu ik lekker in de groep zat en het ontzettend naar mijn zin had, word ik zomaar in een ander team gezet. Natuurlijk ben je overal op voorbereid maar echt leuk is het niet. Aan de andere kant is het ook wel weer leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ze lijken me heel aardig. Zometeen zal ik me in de groep werpen, hopelijk vind ik hier wat aansluiting. En probeer ik natuurlijk mijn goeie kanten te laten zien, het zal jammer zijn als ik er gelijk uit zal liggen. Ben benieuwd hoe het met Nelis is, ze zit nu ook in een nieuw team natuurlijk.
Nou, ik ga maar weer eens, ik zag net wat kokosnoten hangen en als ik die te pakken krijg is dat natuurlijk een leuke binnenkomer. Doei doei!
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #109 Gepost op: 15-11-2004, 19:28:18 »
Ha die hut, inmiddel ben ik hier kind aan huis. gezellig he?
Vandaag ging ik met nostradamus en xmoix  kokosnoten zoeken. toen we eindelijk een geschikte boom hadden gevonden ,kwam het volgende dilemma alweer: hoe krijgen we ze?
Dus we gingen goed samenwerken. eerst ging nostradamus op de grond staan, ik op zijn schouders en xmoix dan uiteindelijk op mijn schouders. Zo hebben we 10 kokosnoten wetente pakken. Nostradamus heeft nu wel pijn in zijn schouders dus die moet nu effe verzorgd worden. Maar dat zal vast wel snel overzijn.(met mijn ehbo kunsten)
ik ga snel weer verder. doeidoei

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Biechthut
« Reactie #110 Gepost op: 15-11-2004, 19:54:31 »
Zopjes! ::trots::

Ik word floddig van al die dreeze vruchten die we een stukje verderop gevonden hebben. Ik heb trek in een pizza salami maar die zijn erg moeilijk te vangen in de mangrove. Ik be.. HEE! Krijg nou wat! Daar loopt er eentje, nietsvermoedend richting mijn pizza salami val! En.. Knip! Ik heb 'm! (..) Hé jasses... Het is maar een bambino. Maar ja, een gevangen pizza salami bambino mag je natuurlijk niet in de bek kijken.. Zeker niet als je in de mangrove zit..   ::ohno::

O sole mio aan de middelandse zee, olee! Een papaya, twee papaya's en een dikke ouwe geit. Jolijt! ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 15-11-2004, 19:56:16 door Heinz »

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: De Biechthut
« Reactie #111 Gepost op: 16-11-2004, 10:30:04 »
Hut, Hut..
ja misschien zit ik er een beetje raar bij, maar wat wil je ook als je Eck en xmoix op je schouders hebt. Gelukkig was de kokosnootvangst wel groot!  ::ok:: Voor de rest heb ik geen lichamelijke klachten en dat vind ik toch wel top van mezelf  ::tandpastasmiley::
Eind van de week moet er weer iemand weg en komt er weer iemand bij, ik ben hier erg benieuwd naar! Trouwens, Simon ligt heel goed in de groep en die gaat zijn oudteamgenoten nog wel uitlachen (niet nu). Maar ik ga maar weer eens, ik ga me nuttig maken.

Spreek je snel!  ::zwaai::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #112 Gepost op: 16-11-2004, 15:53:05 »

Fictief Team D**n: 
D**n
Gerard
Elmar
Ville
EIDM
Lorelei


 ::oink::
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Nelisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Guaranteed to blow your mind
Re: De Biechthut
« Reactie #113 Gepost op: 16-11-2004, 23:38:38 »
Halloooo Biechthut!

Ben ik weer. Sorrie dat het zo lang duurde, ik kon je even niet vinden... Tja, nieuw eiland he. En dat is gewoon even wennen. Op zich is het heel gezellig hier hoor! Ik ben weer terug bij Grace, wat natuurlijk erg leuk is. We gaan vaak samen vis vangen, en terwijl we daarmee bezig zijn, nemen we uit volle borst het hele repertoire van Robbie Williams én Take That door! Ze kent werkelijk álle teksten!!! Vaak doen we dan ook de typische boyband-dansjes erbij die ze vroeger altijd deden. Gek genoeg vangen we eigenlijk nooit zo veel vissen. Ik zou écht niet weten waardoor dat komt!

Molcrazy is ook heeeel gezellig. We kunnen goed praten samen. We hebben het dan over familie, de overeenkomsten en verschillen tussen Belgen en Nederlanders enzo. Zorgt weleens voor heimwee naar het thuisfront, maar ja, dat hoort er ook bij he!

Lorelei is eigenlijk ´s nachts het actiefste. Zit ze bij het kampvuur voor zich uit te staren... Ze houdt zich een beetje op de achtergrond, maar volgens mij is dat maar schijn en zit ze eigenlijk hele complotten uit te broeden! Volgens mij is ´s nachts vissen overigens wel vrij rendabel, misschien moet ik dat haar ens zeggen.

We hebben een groot team deze keer. Ook Elmar en Kolko bewonen dit wonderschone deel van het eiland. Ik moet eerlijk zeggen (maar ik zit hier natuurlijk nog niet zo lang) dat ik nog niet echt veel met ze gesproken heb... Eigenlijk durf ik niet zo goed, gek he! Ik denk dat ik maar wacht tot ze naar mij toekomen... Elmar in ieder geval! Tenslotte: als er een nieuw iemand op het eiland komt, dan zorg je toch dat diegene zich welkom voelt!

Ik hoop dat ik nog wat contact met ze krijg, dat ze mij bijvoorbeeld nog ens uitnodigen om samen kokosnoten te gaan plukken ofzo, of proberen die gigantische leguaan te vangen die gistermorgen over ons eiland sloop... Ik weet het nog niet zeker, maar volgens mij is leguanen vangen een onontdekt talent van me!!! En als dat niet gebeurt, dan weet ik wel waar ik op moet stemmen bij de eilandraad..................................................................... ................................

Nou ik ga er weer ens vandoor. Er zit een coupletje in mijn hoofd en dat moet er uit! GRAAAACEEEE!!!!


Angel of the first degree

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: De Biechthut
« Reactie #114 Gepost op: 17-11-2004, 11:07:42 »
Heeeeeeeeeej Hut....
hier ben ik dan weer even.Ik moet zeggen dat het af en toe rustig is in de Mangrove....iedereen is bezig met zijn eigen ding.
Ik maak me alleen zorgen over een paar mensen...inclusief mijzelf... :-\\
Ik loop al een tijdje met rare kriebels in mijn buik..ik kan niet ontdekken waar dat nu vandaan komt.Is het de honger of toch wat anders??? Misschien moet ik eens met iemand daar over praten....

Ook zorgen om hAgAr....hij begint van al die vruchten erg raar te doen.Ziet pizza's en maakt zelfs een pizzaval..(overigens erg mooi gemaakt met al die kralen en schelpen!!!).Gisternacht werd ik wakker van hem....hij riep maar:...."effe wachten"..en..."1 met extra olijven!"

Nee..dan Groenenman.Die slaat helemaal de plank mis af en toe...
Die struint dan door onze spullen en speelt dan dress-up....
Met de string van Cora Bora en het rieten rokje van mij en de sm-zweep van Nostradamus,huppelt ie zo de Mangrove door.Af en toe een wilde oerkreet...nee,ik heb nog nooit zoiets gezien. ::oink::

Intikker vertoont ook van deze trekjes maar die kunnen we nog redden misschien.Die duikt vaak met Annuh het water in dus die houdt wel een oogje in het zeil.(wat zij overigens uitspoken in het water....ik weet het niet maar ze houden zich in geen geval bezig met vissen vangen!) ???

De rest gaat zo zijn eigen gang.Van het knuffelkwartiertje wordt gretig gebruikt gemaakt en de P&P hut heeft ook zo zijn fans...
Vanavond eten we weer eens kokosnoten....en van de overgebleven schillen gaan we weer lekker knutselen. ::ok::

Nou..ik ga maar weer eens..ik moet ook nog na gaan denken wie ik eruit stem ...moeilijk hoor!
Ajuus...Lola! ::zwaai::


back again..

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: De Biechthut
« Reactie #115 Gepost op: 17-11-2004, 11:32:04 »

Ook zorgen om hAgAr....hij begint van al die vruchten erg raar te doen.Ziet pizza's en maakt zelfs een pizzaval..(overigens erg mooi gemaakt met al die kralen en schelpen!!!).Gisternacht werd ik wakker van hem....hij riep maar:...."effe wachten"..en..."1 met extra olijven!"
YES !! Ik ben al een week thuis en nog droomt ze van mij  ::rofl:: ::rofl::
Als dat geen goede basis is voor een relatie  ::trots:: ::trots::

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: De Biechthut
« Reactie #116 Gepost op: 17-11-2004, 17:29:02 »


Ook zorgen om hAgAr....hij begint van al die vruchten erg raar te doen.Ziet pizza's en maakt zelfs een pizzaval..(overigens erg mooi gemaakt met al die kralen en schelpen!!!).Gisternacht werd ik wakker van hem....hij riep maar:...."effe wachten"..en..."1 met extra olijven!"


Heeeeej Hut...zoals je gemerkt had was ik natuurlijk erg in de war vanmorgen....zuurstof gebrek in mijn hersens.
Ik maak me natuurlijk zorgen om Heinz!!!!(Ik mis hAgAr nog steeds heel erg..en dan krijg je dat soort uitspraken) Waar het hart van vol is,stroomt de mond over!!!

Ik heb soms visioenen dat ik hAgAr zie met zijn bruine body en die lekkere billen! Dus dan is het niet zo gek dat ik hem met Heinz verwar...
Maar goed,dit even terzijde..ik ga gauw op de vlucht want ik hoor een hoop gemopper deze kant op komen.
Doei.

back again..

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #117 Gepost op: 17-11-2004, 18:48:07 »
Zoow, eindelijk de hut weer gevonden. Word ik opeens op een compleet ander eiland gezet met allemaal mensjes die ik niet ken. Die Dorine denkt dat ze een prinses is en gedraagt zich als een 'Marjolein in Maleisië'. Die Molice zit de hele dag allerlei gekleurde papiertjes tegen het licht te houden en kijkt me dan vervolgens wantrouwend aan. Ik kan ook nergens heen, want hij achtervolgt me overal. EIDM zou eigenlijk AIVD moeten heten, zo nieuwsgierig is die. En Ville en Giorgio liggen de hele dag samen op het strand en voeren niets uit. Een beetje hongerig naar onze rijstvoorraad staren, da's eigenlijk alles wat ze doen.

De opdracht die we meegekregen hebben doe ik zo'n beetje in mijn eentje, daar ben ik dan wel weer goed genoeg voor.
 :( :( :(
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #118 Gepost op: 18-11-2004, 17:35:38 »
*loopt hut in, maakt een rondje om te checken op aparatuur, ziet geen bandjes e.d.*
*neemt plaats en ziet ineens een paar schroefjes, neemt uitgekauwd kaugompie uit haar mond en plakt het op de schroefjes*
*neemt plaats en leest zachtjes voor uit dagboek*

Lief Dagboek,

Na een emotionele klap in m’n bek, ben ik er nu voor het eerst weer aan toe om te schrijven. Het is een zooitje, of het nou aan het spel ligt of aan mij doet er niet toe. Het is chaos in m’n hoofd. Net als je denkt dat je de ene klap hebt verwerkt komt de volgende erboven op. We begonnen met een gezellig team van spontane wijven waarin werd bewezen dat er ook leuke vrouwen bestaan op deze aardbol. Vrijwel geen gekonkel en gekibbel, echt een gemoedelijke sfeer.  Al heel snel daarna wordt de hele zooi door elkaar gegooid en krijg je ineens een man aan het hoofd van het supergoede ijzersterke zelfsturende vrouwenteam. En met zijn komst,  ging Grace. Het was vreselijk en dan nu zijn we helemaal uit elkaar getrokken. Van de originele meiden zijn alleen Ville en ik nog over.
Ondertussen krioelt het van de mensen bij die hut daar en vind ik het maar moeilijk om in te schatten wie er te vertrouwen zijn en wie niet. Ik zal moeten gokken wie ik vertrouw en dat valt me zwaar. Het is een feit dat ik anderen nodig heb om verder te komen maar zo zit ik nou eenmaal niet in elkaar. Ik ben niet vals, niet gemeen en al helemaal niet doortrapt. Dat weet ik, dat weet jij en ik zou het fijn vinden als zij dat ook allemaal zouden weten. Maar niemand gelooft het.
Er zijn grote dingen gaande, ik voel het gewoon, het hangt in de lucht en het stinkt! Ik probeer hier in alle eerlijkheid en mijn grenzeloze oprechtheid staande te blijven in een spel waar men over lijken gaat om z’n eigen hachje te redden. Ik snap niet eens hoe ze het doen, maar ze doen het, allemaal! Pijnlijk om mensen te zien veranderen zodra ze zich in een spel bevinden.
Natuurlijk praat je veel met elkaar maar bespreken op wie je gaat stemmen dat zou ik nooit doen, daarmee ontneem je anderen de kans om hun spel te spelen, dat is niet eerlijk.
Inmiddels is de sfeer in het team wisselend, nieuwe mensen, andere karakters, hele vreemde taferelen brengt dat met zich mee. Ik hou niet van veranderingen en die samensmeltingen bevallen me daarom ook helemaal niet. Ik ben ontzettend sociaal en ik denk zelfs de sociaalste in mijn team en ik besteed dan ook heel veel tijd aan de teamprocessen op ons eiland en dat gaat best goed. Ik kon van de week best goed bemiddelen bij een ruzie in ons team. Het betrof hier Giorgio die verbaal op EIDM ging inhakken zonder enige aanleiding. Best rot allemaal, meisje ging huilend naar haar bed toe. Dus heb ik met hen samen gepraat en dat gaat nu ook wel wat beter maar het houdt allemaal niet over. Ze zijn allemaal zo ontzettend met zichzelf bezig. Ik praat wel veel met onze leider, waarom weet ik niet want ik vraag me af wat mij allemaal voor afspraken heeft buiten het team maar goed je hebt nou eenmaal behoefte aan iemand en dan is hij wel een rustig iemand. Sterker nog, hij zegt bijna niks en laat nooit iets los en praten over gevoel is al helemaal uit den boze. Dus ik lul de oren van zijn kop en hij knikt een beetje en zegt af en toe iets.
Met Ville heb ik een beetje medelijden, zij en Tijger konden het goed met elkaar vinden, ze is erg verdrietig en pinkt hier en daar een traantje weg.
Ergens verderop had je het kamp met die oudjes en daarvan hebben wij er ook één. Gerard is bij ons gekomen en dat heeft voordelen hoor! Absoluut, hij is heel goed in creatieve opdrachten en kan dat soort dingen heel erg goed. Maar zijn banden met mensen in de andere teams zijn sterk, tenminste dat is mijn gevoel en ik kan er geen vinger op leggen. Hij doet vriendelijk en ik heb geen last van hem, helemaal niet maar toch…. Het is wel nog steeds diezelfde smeerkees die dat afluistersysteem had geplaatst in de biechthut. Ik kan dat soort dingen niet zomaar vergeten natuurlijk maar het feit is, hij lijkt heel vriendelijk en meegaand.
Het zal mij benieuwen allemaal…


*verlaat hut*
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Biechthut
« Reactie #119 Gepost op: 19-11-2004, 15:42:10 »
Daar ben ik dan weer, ik heb die ranzige biechthut op het eiland ingeruild voor m'n eigen prachtige biecthut/privé-bioscoop in mijn eigen mansion. Deze week weer 2 mannen weg; bertha531 en Elmar. Naja, Elmar is natuurlijk nog niet helemaal, maar hij is wel weggestemd. Het baart me zorgen. Onderaan de Mangrovelijst staan maar liefst 4 mannen. Elmar was al een paar keer door het oog van de naald gekropen en deze keer was dus z'n (bijna onvermijdelijke) afscheid. Hoe zou er gereageerd worden nu er in 'het eigen vlees' gesneden is? Als je begrijp wat ik bedoel...

bertha531 heerser en koning van de eerste CSC ging schaamteloos ten onder. Een (zwarte) schim van de bertha die we vorig jaar zagen. Genadeloos eruit gewerkt door de Mangrovers. In het land der blinden.....

Gisteren heeft de reddingsbrigade Eck uit het water moeten redden. Hij wou naar huis zwemmen om z'n knuffels op te halen! Die Mangrove begint nu al de hersens aan te tasten. Machteloos klampen de zwartjes zich vast aan leider Lola, die als een volleerd strenge SM-meesteres de zaak op gang probeert te houden. De strengheid van Margaret Thatcher en het mooie, gracieuze doch serieuze van Linda de Mol. Dát is Lola.

Wie gaat er volgende week afvallen? Het blijft spannend...