Auteur Topic: De Biechthut  (gelezen 50663 keer)

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: De Biechthut
« Reactie #120 Gepost op: 21-11-2004, 18:23:29 »
Zo hut,
ben er maar even want ik heb het nogal druk in het kamp. Bertha is vertrokken en Elmar is erbij gekomen. Kijken is het nu hoe Elmar wordt opgenomen in de groep. De rest van de groep doet nog steeds zijn best om zo ver mogelijk te komen, zodat we misschien weer een keer een kamp gaan plunderen?!?

Ik ga me weer voegen bij de andere kampleden..Spreek je snel
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline molice

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #121 Gepost op: 21-11-2004, 21:13:28 »
Ha die hut,

wat een team, wat een team ::ohno::
De prestatie's liegen er niet om, maar onderling is het niet om aan te zien. Dorine is hard aan een scheerbeurt toe, ze begint een sikje te krijgen :-\\, Gerard heeft een baard tot op zn enkels :-\\ Ik doel natuurlijk op de intersociale communicatie!


Neem nou Dorine, die kletst me de oren van mn kop met haar geneuzel over gevoelens. Dus ik knik telkens maar een beetje en zegt af en toe iets, in de hoop dat ze oprot :(


Nee, dan Gerard, die staat de hele dag wat aan de rand van het kamp over de zee uit te staren, net alsof hij denkt dat er elk moment een zingende meermin op een rots kan opduiken en schept voortdurend op over zijn hond.


Nou dus. Ik was er toch dus heb ik de medekampbewoners even gescreend door hun aura nader te onderzoeken die snoeppapiertjes liggen hier toch overal, EIDM ruimt ook helemaal niets op Allemaal prachtige aura's hoor, op Gerard (weer ::ohno::) na dan. Ik weet niet wat het was, maar dat ding was gewoon paars :-\\ Ik vertrouw hem voor geen cent!


Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #122 Gepost op: 21-11-2004, 23:52:56 »
Hallo biechthut!

Ben een tijdje niet geweest, maar ja, er staat telkens een rij, iedereen schijnt iets op te biechten te hebben. Volgens mij is iedereen meer bezig de concurrentie eruit te werken dan met zichzelf erin te houden. Tot nu toe gaat het goed, ik kom steeds een ronde verder :). Tijgertje en Linda kende ik nog niet, maar die zijn ook heel aardig. LC is een aardig joch, maar dankzij hem waren we wel bijna ons voedsel kwijt. Dus ik ben het samen met hem maar terug gaan jatten. Stomme mangrovemensen. Alleen zijn ze wel hun koe kwijt, dus nu is er een drastisch melktekort op het eiland, want ik vind kokosnotenmelk niet zo lekker :-\\. Nou ja, om te overleven moet je eten en drinken wat je eten en drinken kan, dat overleven we ook wel weer. Tot nu toe gaat het goed, ik heb niks te klagen, dat wilde ik even kwijt. En ik ga gauw weer, plaats maken voor de mensen die echt wat op te biechten hebben!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #123 Gepost op: 22-11-2004, 13:39:24 »
Hmm, wat een troep, ik kom zo straks wel terug!
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #124 Gepost op: 22-11-2004, 13:39:44 »
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Groenenman

  • Gast
Re: De Biechthut
« Reactie #125 Gepost op: 22-11-2004, 16:49:19 »
Hallo Hut,

Ik mag me wel eens zorgen gaan maken om mijn positie op het eiland.
Hoewel dit natuurlijk ook wel een beetje mijn eigenschuld is omdat ik de laatste tijd niet zo nauwkeurig geweest met het invullen van mijn lijstjes. Ik hoop dat ik op nog wat steun kan rekenen maar anders is ook de expeditie snel afgelopen :(

Doei Hut

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: De Biechthut
« Reactie #126 Gepost op: 22-11-2004, 17:35:58 »
Heeeeeeej Hut.....mmmmm..wat een bekende vieze lucht hangt hier....ja..duidelijk..Groenenman is hier geweest. ::jaja::

Dat ie de weg hier naar toe heeft kunnen vinden is me een raadsel....al een paar dagen zit ie niet lekker in zijn vel.Loopt steeds maar rondjes in het zand...we hebben nu een mooie leefkuil by the way...en roept om het uur 'koek-koek'.
We hebben even een gesprek met elkaar gehad, want hij beschuldigde Stormpie ervan  dat zij zijn vogeltje(?) heeft gestolen.
Ik als strenge leidster moest hier het een en ander recht gaan zetten en Groenenman ervan overtuigen dat Stormpie onschuldig was....mijn zweep heb ik niet hoeven te gebruiken.Uiteindelijk is het me gelukt en Groenenman viel snikkend in mijn armen....ik bood mijn leren rokje aan om zijn tranen te deppen.
Na deze emotionele sessie besloten we nog even te gaan knuffelen en heeft hij en public zijn verontschuldigingen aangeboden.Voor Stormpie had ie een mooie ketting van harde keutels en gevonden teennagels gemaakt.
Ik weet zeker dat ie door deze actie niet bang hoeft te zijn dat ze hem weg willen hebben!


Tja..het leven als leidster gaan soms niet over kokosnoten.
Bye... ::zwaai::

back again..

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De Biechthut
« Reactie #127 Gepost op: 23-11-2004, 18:51:25 »
hut... hut... hut..... HUT, ja sorry mijn stem was effe weg. we hebben namelijk net gezongen. We wisten niet veel liedjes meer want ons hersencellen sterven een beetje af. Annuh zingt trouwens een beetje vals en Heinz wilde nie meedoen.
Wij bleven maar doorgaan met zingen tot ergenis van Heinz. Heinz werd het allemaal teveel en rende heel hard weg de mangrove uit. We zijn hem nu al 4 uur kwijt. Is die eruit gestapt? is die naar een ander team overgelopen? verdonken? gevangen door de mangrove-apen? We weten hett niet...Kim moest huilenvan blijdschap en was even niet praatbaar. Ik ga maar weer effe meehelpen zoeken. Doeidoei

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: De Biechthut
« Reactie #128 Gepost op: 25-11-2004, 23:36:50 »
Mijn gevoel zegt dat Lola er als volgende uit gaat al weet ik niet hoe het in het werk gaat  ::rofl:: maar Lola niet persoonlijk hoor xx Nicky

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: De Biechthut
« Reactie #129 Gepost op: 26-11-2004, 16:15:08 »
'Terwijl de Cobra's het meest rustige CSC-weekje tot nu toe beleefd hebben, hebben de andere teams weer het één en ander meegemaakt. TEST moest voor de eerste keer naar de eilandraad en net als bij Team Rood kon Tijgertje weer rekenen op het minste krediet. Alleen zag ze het volgens mij zelf niet zo aankomen. Jammer voor haar, want nu moet ze die stinkende Mangrove in. Zij liever dan ik. Nu ik de Mangrove een paar weken heb bezig gezien, kan ik een aardige analyse maken. Poeslief je voordoen en keihard toeslaan lijkt tot nu toe de meest effectieve manier. Intikker was te naief en had zonder bertha geen poot meer om op te staan. Mission Impossible! Sayanora! De Angels maakten deze week 2 blunders, maar de schade viel gelukkig nog mee. Een misplaatst gevoel van veiligheid kan sommige mensen wel eens opbreken. Voor volgende week wordt het weer spannender. Nu er een mix aan zwarte, geluks-,meester- en wraakstemmen is uitgedeelt worden de eilandraden nog spannender en zal iedereen harder moeten nadenken over wie ze eruit zullen stemmen. Het ziet er somber uit voor de Cobra's. Wederom een bedroevend totaalresultaat in de poll. Graces inzicht in Survivors blijkt vies tegen te vallen, nu er maar liefst 3 van haar teamleden onderaan staan. Maar ja, als een team als TEST haar één-na-beste krijger eruit stemt getuigt dat ook niet van slimheid. Laksheid, domheid of gebrek aan inzicht. Wat weegt het zwaarst?

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: De Biechthut
« Reactie #130 Gepost op: 26-11-2004, 19:40:22 »
Mijn gevoel zegt dat Lola er als volgende uit gaat al weet ik niet hoe het in het werk gaat  ::rofl:: maar Lola niet persoonlijk hoor xx Nicky
::oink::.... :\'(
back again..

Offline ER*lover

  • Forumlid
Re: De Biechthut
« Reactie #131 Gepost op: 27-11-2004, 18:24:43 »
heej allemaal,,
ik heb een vraagje,, ???wie weet hoe dat liedje van expeditie robinson heet ik kan hem egt nergens vinden!!!!!!!!!!1help mij!!!!!!!!
mail me:
kussiez_nadia@hotmail.com ::oink::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Biechthut
« Reactie #132 Gepost op: 28-11-2004, 13:06:03 »
Hoi hut

Het gaat niet zo goed met de Cobra's ::ohno::, we hebben weliswaar de eilandraad overleeft, maar dit enkel en alleen omdat we al immuniteit hadden. Onze totaalscore is echt way to low! Ik weet niet wat er moet gebeuren. :(

Mss moeten we maar eens nadenken en overleggen om de Mangrovemensen wat voedsel toe te spelen, in de hoop dat zij ons dan van stemmen kunnen voorzien.

Het zal bang afwachten worden. :-\\

Doei
2024: wie is de Mol?

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Biechthut
« Reactie #133 Gepost op: 1-12-2004, 21:54:02 »
Heeej hut! Molcrazy kwam net naar me toe met een lekkere sappige kokosnoot. Hij gaf hem zo maar weg. Eerst dacht ik dit kan niet goed zijn. Maar uiteindelijk heb ik het maar aangenomen. Toffe gozer die Molcrazy. Ik hoop dat hij vaker langskomt om ons team te verwennen ::jaja:: maar ik ga weer gauw terug want  ::zwaai:: en zijn  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: zijn in ons kamp. lekker pepernootjes eten. doeiiii

Offline Stormpie

  • Forumlid
Re: De Biechthut
« Reactie #134 Gepost op: 2-12-2004, 20:44:11 »
storm in de biechthut. Dat gebeurt niet al te vaak. En terecht natuurlijk, want wat valt er nou vredesnaam te biechten als je in de Mangrove zit. Niks toch?? Het enige illegale wat er gebeurt is een beetje eten jatten bij de andere kampen. En dan alleen als je mazzel hebt, want ze zijn inmiddels zo gehaaid daar, dat je weinig of niets te pakken krijgt... Gelukkig hebben we lebon simon in onze groep. Da's een echte kerel en die weet als geen ander hoe eten te versieren.
ik ga weer, ik hoor stemmen...
er was eens......

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: De Biechthut
« Reactie #135 Gepost op: 3-12-2004, 21:43:37 »
Heeeeeeeeej Hut.....alles kits hier...ik ben geen leider meer.....xmoix is verkozen als frisse wind.Stormpie was beter geweest..
Ik had ook de laatste tijd geen puf meer om iedereen maar op te beuren en te troosten....ik was zo met de anderen bezig dat ik mezelf vergat.
Maar ik heb alle vertouwen in xmoix....zij sleept ons er wel doorheen.Ik zal haar straks mijn leren rokje en zweep geven,want die heeft ze wel nodig.
Tot mijn stomme verbazing kwam Sint ook nog langs met zijn nichten pieten.Die pepernoten waren heerlijk.....Heinz had zich in de zak verstopt en werd bijna meegenomen naar Spanje.Gelukkig hoorde we een harde gil toen de zak op de boot werd geslingerd....Een grote buil siert het hoofd van Heinz.

Verder weinig nieuws onder de zon.We mogen in ieder geval onze hersens laten kraken.Horen we weer eens wat ander geluid dan kabbelend water en ritselende blaadjes.

Ik ga zo nog effe met Nostra de boom in voor wat voer.Misschien heeft ie zin om te gaan apekooien ook...

Gr.Lola
back again..

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #136 Gepost op: 3-12-2004, 21:52:21 »
HeeY hutje...

Ik ben deze week de nieuwe leidster..
Ik had dit zelf zeker niet verwacht, omdat ik vond dat Lola het heel goed deed! Ik ben een stuk jonger als Lola, maar hopelijk kan ik deze taak net zo goed doen als Lola.. Ze heeft een goede bassis neergezet en ik kan hiermee verder...
Hopelijk kan ik een goede leidster zijn..

 ::zwaai:: xmoix

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #137 Gepost op: 4-12-2004, 14:11:28 »
HoY Hutje...

Ik ben nu de nieuwe leidster en het dilemma wat ik gekregen heb is erg moeilijk, dit was het dilemma:

‘Op een rooftocht zien jullie dat De Cobra's ijs hebben gekregen. Groenenman ligt in de mangrove totaal verzwakt door de honger, maar ja, ijs smelt en jullie kunnen niet helemaal naar het kamp toe om het ijs te brengen. Wat doen jullie? Eten jullie het ijs ter plekke op en nemen niks mee voor Groenenman of gaan jullie terug naar het kamp en halen Groenenman op en brengen hem naar het ijs, met de kans dat de Cobra's alweer terug zijn?’

Hiermee kunnen jullie een extra stem winnen in de eilandraad van 17 december! Xmoix en Team Zwart veel succes!


dit lijkt mij en een groot deel van team zwart het beste:
We weten allemaal dat Groeneman erg verzwakt is en dat hij het ijs goed kan gebruiken, maar het risico wat we nemen is groot.. Als de Cobra's terug komen dan hebben we niets meer.. Ik eerst instantie dachten we dat het verstandig zou zijn om Groeneman te halen en hem ijs te geven. De zwakke kunnen het vooral goed gebruiken, maar ik heb me nog eens iets bedacht over de expedities van vorige jaren.. Hierin zag ik hoe Fatima een bonbon doosje met foto's aan Simon gaf.. Op dat moment was dat heel leuk voor Simon, maar diezelfde eilandraad ging hij eruit, en had Fatima dus beter voor iets kunnen kiezen voor de groep....
Ook deze expeditie zagen we deze zelfde soort situatie weer gebeuren.. Matt kiest niet voor de verzwakte Peter en Mo, maar voor Marjolein en Frank.....
Ik denk dat het hard is en het is tegen mijn principes in, maar ik denk dat we deze keer de verzwaktte Groeneman niet kunnen helpen.. De kans is groot dat hij de volgende eilandraad niet overleeft en dan hebben we niets aan het ijs gehad... Verder is het risico denkt ik te groot om te nemen, want we weten niet wanneer de cobra's terug komen...
Dus SorrY, maar we eten het ijs zelf op (met pijn in mijn hard voor Groenemand SorrYYYYYY)

Hopelijk kan ook de rest van de groep die groenenman wel wilde helpen deze beslissing begrijpen.. Sommige zeiden ook dat we het ijs konden brengen naar groeneman en groenenman naar het ijs toe, dan zouden we het op de helft kunnen opeten..... Dit gaat echt niet lukken het is hier zo warm en dat ijs smelt echt binnen een paar minuten... Het is hiervoor vele te lang lopen, dus deze optie valt af!!





Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De Biechthut
« Reactie #138 Gepost op: 5-12-2004, 01:58:13 »
Hey Hut

Hier ben ik weer. Ik ben in opperbeste stemming! Ik heb nl gehoord dat we ijs gaan krijgen. Kijk er zo naar uit! Eindelijk nog eens lekker smullen.

In het spel verloopt alles ook goed. We hebben de eilandraad kunnen ontlopen en er heerste een goede stemming op het eiland. Volgende week worden de teams echter nog maar eens door elkaar gesmeten. Benieuwd wat daar weer van gaat komen, wordt dus nog ff afwachten.

Ondertussen moeten we om beurt met een vlotje het eiland verlaten en op zoek gaan naar 1 of andere moordgriet om De Baron een plezier te doen. Naja, wie zoekt, die vindt.

Ik hoor weer geritsel in het struikgewas, dus ik ben ermee weg. Tot de volgende.
2024: wie is de Mol?

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Biechthut
« Reactie #139 Gepost op: 5-12-2004, 23:13:08 »
*loopt hut in, plakt hoekjes en gaatjes af, neemt boek op schoot en fluistert*

Lief Dagboek,

We waren voor het eerst het eerst het minst populaire team. Heel erg klote want nu zijn we voor het eerst ook met een persoon minder. Onze Giorgio heeft het team moeten verlaten. We hebben een klap opgelopen, het doet zeer om iemand kwijt te raken.
Ondertussen is het een zooitje ongeregeld bij ons, Charlie is een kutleider en regelt bar weinig. Hij draagt weinig verantwoordelijkheid en distantieert zich van de groep in alle toonaarden. Daar waar ik dacht toch wel iets met hem te hebben valt dat behoorlijk tegen op het moment. Hij stuurt niet aan, hij toont weinig initiatieven.  Ik geef meer leiding dan hij en het ergste is nog dat ie het nog toegeeft ook!! Maar zijn leiderschap opgeven… dat dan weer niet. Hij zou het zo aan mij kunnen geven, ik neem het wel over. Maar nee, dat gaat niet lukken. Nou ja goed, ik accepteer en laat los. Verder leef ik m’n eiland leventje en dat gaat met ups en downs. Ik ben soms niet te genieten maar ben wel degene die ervoor zorgt dat we een team zijn, een geheel.
We winnen erg weinig opdrachten, dat is wel jammer. Soms twijfel ik aan de oprechtheid van die ouwe maar ja… dat kan ik ook niet hard maken. Hij lijkt het niet zo voor te hebben met ons team, maar dat is mijn invulling.
Wel grappig, we hebben deze week een opdracht gekregen die echt totaal niks met de CSC te maken heeft maar daarentegen wel met zijn persoonlijke voorkeur. Of we even allemaal een of ander nat en ordinair wijf willen sturen als zogenaamde Miss Robinson. Walgelijk gewoon. Maar we kennen hem een beetje dus we weten wel waar we mee moeten aankomen. Dus we hebben een prachtige ingestuurd. Heel ordinair, dat wel, maar ja… hij vraagt erom. En buiten dat was het een leuke opdracht, tis wel eens leuk om je in te leven in de behoeftes van een oude grijze man. Dus we hebben een hoop lol gehad erom met elkaar. Goed voor de teamspirit en als hij het zou horen zou het niet goed zijn geweest voor zijn ego maar dat geeft niet, hij weet nergens van.
Dus het reilt en zeilt redelijk allemaal. Geen heftige shit meer te melden.


*verlaat hut*
Mijn prinsje is chriz!!