Auteur Topic: [MOL] Thomas Cammaert  (gelezen 339187 keer)

Offline snugger

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #860 Gepost op: 19-02-2017, 00:37:02 »
Is het iemand opgevallen dat Thomas met een volkomen onschuldig gezicht liegt als Jochem vraagt wie zijn joker heeft gejat? Het uitdrukken van onschuldigheid is zijn kwaliteit als acteur/mol

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #861 Gepost op: 19-02-2017, 00:54:45 »
In deze aflevering was het nummer Paint it Black te horen zoals deze naaar voren kwam in Westworld. Jochem en Thomas hebben bij de Oregon Trail de opdracht gekregen om jokers te fabriceren. Hebben Thomas en Jochem de joker 'paint it black' door ze te brandmerken?  ::vergroot::
Fijn, een eenduidige verklaring waarom ze dit nummer lieten horen. ::ok:: ::vergroot::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #862 Gepost op: 19-02-2017, 01:29:46 »
Ik denk dat we dit jaar met een geweldig goede mol te maken hebben. Voor ons was het makkelijk, maar als je ziet hoe hij iedere opdracht speelt en de anderen om de tuin kan leiden, chapeau! Lang geleden dat iemand het zo goed deed.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #863 Gepost op: 19-02-2017, 01:33:13 »
Ik wil het allemaal nog wel horen achteraf hoe het zat met de verdenkingen. Ik kan me bijna niet voorstellen dat niemand eens achter zijn oor heeft gekrabd in de duinen met Thomas. Onmogelijk haast dat je je daar geen vragen bij stelt.

Thomas zelf lijkt me een gemiddelde Mol. Heeft genoeg invloed uitgeoefend op de pot, maar heeft dat altijd heel behoudend gedaan denk ik. In aflevering 10 zal moeten blijken of er nog spectaculairdere molacties waren die we niet zagen.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #864 Gepost op: 19-02-2017, 01:53:05 »
Thomas wordt vanaf aflevering 5 losser/zelfverzekerder.
Of het wordt meer in beeld gebracht dan in de eerste afleveringen.

Hij lijkt wel een heel andere Thomas. Is dit ook een verwijzing naar 'twee gezichten'? Dus in de eerste helft van het spel het ene gezicht (van de wat terughoudende en afstandelijke persoon) en in de tweede helft het andere (zoals jij hierboven omschrijft)?

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #865 Gepost op: 19-02-2017, 02:26:31 »
Waar kijkt Thomas naar? Lijk wel of ik een stukje van zijn haar zie op het Molgeld.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #866 Gepost op: 19-02-2017, 02:45:54 »
Goed, ik ben inmiddels compleet om van Diederik naar Thomas. Er vanuit gaande dat die biechten bij executies ondanks knip en plakwerk heus wel kloppen, is Diederik erg onwaarschijnlijk geworden met het vertrek van Ima. Maar vooral heeft Thomas zich echt laten zien.

De eerste opdracht is de kink in de kabel Thomas. Jochem krijgt via Sanne via Diederik vijf goede antwoorden waarvan hij er zelf expres een fout doorgeeft, Ima krijgt via Thomas alleen dat hij emotioneel wordt van klassieke muziek  ::rofl:: De tweede opdracht weet hij zich handig in de cabrio te manoeuvreren, is ook niet overtuigend teleurgesteld niet in de luchtballon te zitten, is 'verblind' door de zon (Jochem ook maar die ziet de cijfers wél) en raakt daarna een beetje dovig. Hij kon het net niet lang genoeg rekken om de opdracht te verstieren maar je kan niet zeggen dat hij zijn best niet gedaan heeft. Opdracht 3 is wel opzichtig maar toch, lijkt fanatiek op de tijd en het aantal ballonnen wat hij schiet maar ja, met oordoppen in hoort hij niemand. En bedenkt zelf ook niet dat hij heel kort tijd heeft! Och, net te laat binnen, wat jammer  ;D

Al had ik niets met de vlaggen theorie, Mick Jagger wil de rode deur zwart verven op het moment dat er een gele schoolbus door het beeld rammelt. En een joker jatten zodat uitkomt dat er jokers gebrand zijn om hem terug te geven voor informatie waar hij bij voorbaat wel van kan weten dat het betrekkelijk weinig op zal leveren?

Enfin, ik kruip er hier bij.

Paint It Black : Tour Of Duty

The Rolling Stones waren eerder ;)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #867 Gepost op: 19-02-2017, 08:33:09 »
Goed, ik ben inmiddels compleet om van Diederik naar Thomas. Er vanuit gaande dat die biechten bij executies ondanks knip en plakwerk heus wel kloppen [...]
Ja, die theorie dat dat (dit seizoen) grotendeels niet klopt kan nu echt wel de prullenbak in.

Maar idd. Thomas' gemol was zelfs voor zijn doen "er over". Vreemd dat alleen Sanne dat nu inziet. De eerste opdracht was wellicht niet duidelijk genoeg voor de kandidaten, maar Jochem had toch zijn conclusies kunnen trekken uit de andere opdrachten. 
« Laatst bewerkt op: 19-02-2017, 08:35:43 door Amethyst »

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #868 Gepost op: 19-02-2017, 08:50:20 »
Idd. Maar het is mogelijk dat Jochem al heel lang weet dat Thomas de mol is, en Thomas weet dat zelf ook dan via productie. Dus kan ie dit opgezet hebben puur om kijkers thuis en Diederik te misleiden. Jochem weet immers toch al dat Thomas de mol is.

Heb ik steeds beweerd, hopelijk komen we daar aflvering 10 nog achter. Het opbieden in de veiling tussen Jochem en Thomas, moet Jochem toch informatie gegeven hebben?
Ik heb ook vanaf dat moment steeds het idee dat Jochem over zijn mol liegt om zijn eigen positie veilig te stellen.
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Nicv

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #869 Gepost op: 19-02-2017, 08:55:41 »
Is het iemand opgevallen dat Thomas met een volkomen onschuldig gezicht liegt als Jochem vraagt wie zijn joker heeft gejat? Het uitdrukken van onschuldigheid is zijn kwaliteit als acteur/mol

Inderdaad. En je ziet ook daar weer zijn ingestudeerde "verbaasde" gezichtsuitdrukking die we al zo vaak van hem gezien hebben.

Offline OkeBenMolloot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #870 Gepost op: 19-02-2017, 09:15:53 »
Toch maar eens een account aangemaakt, want werd vanmorgen wakker met heel veel hints voor Thomas in m'n hoofd die ik grotendeels nog niet had gezien. Ik zit inmiddels ook al even (volledig terecht denk ik nu ::trots::) in de Thomastunnel. Ze gaan vooral over de tweelingen/tweeën. Want behalve dat de productie er hints in stopt, is Thomas ook zelf behoorlijk bezig ::jaja:::
- Hij vraagt 2 minuten tijd aan Jochem om in zijn molboekje te gluren
- Hij wil dus 2 jokers hebben (allebei, want zijn brandmerk natuurlijk!)
- Hij schiet 2 ballonnen stuk in de paardenopdracht (opdr. 7.3)

Toen ging ik terugdenken, dit heeft hij eigenlijk al vaker gedaan:
- 2000 euro waren drie jokers waard voor hem (opdr. 4.3)
- Pakt snel envelop 2 (Pony express afl. 5)
- 2 gaten laten bij posteropdracht op eindresultaat(5.3) (naast elkaar, dus tweeling?)

Verder nog tweelingen: Bij ondergrondse opdracht (6.1) haalt hij links/rechts door elkaar (tweeling haal je ook door elkaar)

Andere aanwijzingen naar Thomas die ik nog niet zo (vaak) heb voorbij zien komen:
- Veilingopdracht (opdr. 4.3) zegt hij dat hij een blinde vlek heeft (mol=bijna blind (eyeopener ::rofl:: van Chris in Moltalk))
- Deze extra video: http://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/player/video/reactie-van-de-kandidaten-op-de-uitslag-van-de-test/, doet hij toch een opvallende uitspraak dat hij zijn reactie wat beter moet verbergen... Waarom dan? ::oink::
« Laatst bewerkt op: 19-02-2017, 13:30:05 door OkeBenMolloot »

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #871 Gepost op: 19-02-2017, 09:18:01 »

Paint It Black : Tour Of Duty

The Rolling Stones waren eerder ;)

Tour of Duty, soldaten in de Vietnam oorlog.
Dat bedoelde ik er mee te zeggen. Wéér soldaten.

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #872 Gepost op: 19-02-2017, 09:19:09 »
 ::vergroot:: ::vergroot::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #873 Gepost op: 19-02-2017, 09:49:26 »
Volgende keer is Jochem helemaal zo  ::oink:: zogenaamd, als Diederik eruit gaat. Hij weet allang dat Sanne en hijzelf met Thomas overblijven. Sanne speelt namelijk hetzelfde spel als hij, medekandidaten eruitwippen door ze op het verkeerde spoor te zetten, en ook openlijk Diederik met verdenkingen bestoken tijdens het spel en Thomas uit de wind houden, zodat medekandidaten zich niet op Thomas richten. En dan ook nog de kijker voor de mal houden met de biechten. Om toch een beetje Thomas in de biechten terug te laten komen, mag Sanne dat uiteindelijk doen in de vorige en deze aflevering.
« Laatst bewerkt op: 19-02-2017, 09:58:13 door Run »

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #874 Gepost op: 19-02-2017, 10:26:31 »
Waar komt die aanname nou eigenlijk vandaan dat die biechten zo onoprecht zouden zijn? Zijn er ooit voorbeelden geweest waar een kandidaat in een biecht zo eenduidig iemand zegt te verdenken als Jochem nu Diederik, en dat achteraf niet zo blijkt te zijn? Dus niet een biecht als: "Ik vond die kandidaat zich ook wel verdacht gedragen", maar "Ik heb de test vol ingezet op die kandidaat".
Is wel gebeurd in het verleden. (Volgens mij verdacht Jantien gewoon George ipv John, zoals we in de afleverigen zagen.)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #875 Gepost op: 19-02-2017, 10:35:37 »
Wat was Thomas bezig zeg in deze aflevering  ::oink:: Misschien wat te dik erbovenop, maar aan de andere kant.... Als ik mol was geweest en zo weinig kandidaten verdenken me, dan had ik in deze fase ook wel gedacht: 'Oke, dan maar álle remmen los'. Ik denk dat Thomas dezelfde gedachte had. Hij doet het zeer goed wat mij betreft  ::bravo::

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #876 Gepost op: 19-02-2017, 10:37:31 »
Overduidelijk thomas, geen twijfel meer mogelijk na deze aflevering.....Art die ook nog even aan Ima vraagt: weet je het zeker? Nadat ze eruit is. Mooi shot voor laatste aflevering: je was zo zeker maar zat er helemaal naast. Ja hoor het is zeker, Thomas manoeuvreert zich overal in.
Meer L

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #877 Gepost op: 19-02-2017, 10:38:06 »
Thomas droeg deze aflevering een koekoekstrui. Koekoeksjongen duwen andere jongen uit het nest. Hoe toepasselijk. ::vergroot::

~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #878 Gepost op: 19-02-2017, 10:54:35 »
Wat was Thomas bezig zeg in deze aflevering  ::oink:: Misschien wat te dik erbovenop, maar aan de andere kant.... Als ik mol was geweest en zo weinig kandidaten verdenken me, dan had ik in deze fase ook wel gedacht: 'Oke, dan maar álle remmen los'. Ik denk dat Thomas dezelfde gedachte had. Hij doet het zeer goed wat mij betreft  ::bravo::
Ima en Diederik heeft hij nu een laatste kans gegeven om uit hun tunnel te komen. Bij Ima heeft het niet geholpen, bij Diederik ook niet vrees ik.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #879 Gepost op: 19-02-2017, 10:57:49 »
En ondanks zijn mol-gedrag toch geld verdiend in alle drie de opdrachten. Denk dat we dit jaar te maken hebben met zeer weinig nepmollen.
Overigens zit ik voor het eerst dit jaar echt on een tunnel