Auteur Topic: [kandidaat] Emilio Guzman  (gelezen 44311 keer)

Offline Vonnisch

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #80 Gepost op: 12-01-2018, 13:46:35 »
Dat die arme man de hele aflevering met een kapot horloge heeft rondgelopen!  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #81 Gepost op: 12-01-2018, 13:50:30 »
Dat die arme man de hele aflevering met een kapot horloge heeft rondgelopen!  ;D

Ik dacht dat je het als aanwijzing zag omdat je er direct onder "Hallo tunnel! Ik kom ook hier wonen!" schrijft...

Offline Vonnisch

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #82 Gepost op: 12-01-2018, 13:52:30 »
Nou ja, ik zit ook deels in de Stine-tunnel gebivakkeerd.
Beetje chaos moet kunnen, toch?

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #83 Gepost op: 12-01-2018, 16:00:38 »
Wat zit die Emilio iedere keer besmuikt te lachen?  ::pinokkio:: Zenuwen als mol ??? of pret >:D om te gaan mollen?

anoniem 24971

  • Gast
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #84 Gepost op: 12-01-2018, 20:08:36 »
De Mol die van tevoren zijn filmpje in de hotelkamer heeft mogen bekijken en daarna precies weet wanneer hij van de televisie weg moet kijken door met zijn tas bezig te zijn. Met voorkennis even wat anders gaan doen en je op het Mollogo te laten attenderen door je medekandidaat om vervolgens verbaasd te kunnen reageren. Hij is geloof ik de enige die niet echt de televisie in de gaten houdt. Ik sta voor een tunnel.


Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #85 Gepost op: 12-01-2018, 22:27:32 »
Verwijzingen naar In den Gulden Draeck, waar Emilio in speelt?



Er zit zelfs iemand met zijn oranje huid tussen die, toch enigszins apart uitgedoste, groep mensen. ::rofl::

« Laatst bewerkt op: 12-01-2018, 22:31:33 door Blip »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #86 Gepost op: 12-01-2018, 22:31:33 »
Verwijzingen naar In den Gulden Draeck, waar Emilio in speelt?



Nee, gewoon 1 van de nationale symbolen van Rusland. Dan had men Emilio dus in Moskou moeten zetten om het een hint te maken.

Er zit zelfs iemand met zijn oranje huid tussen die, toch enigszins apart uitgedoste, mensen. ::rofl::



Die apart uitgedoste mensen zijn imitators van Lenin en Stalin. ;D Een beetje zoals de verschillende superhelden en celebrities op Hollywood Boulevard, maar dan verwijzend naar geschiedenis. ;)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #87 Gepost op: 12-01-2018, 22:42:44 »
I know.  ;) Deze komen echter uit de tussentijdse sfeershots waar soms verborgen hints in zitten. Ik zoek naar mogelijke alternatieve betekenissen. Maar het kan uiteraard niets te betekenen hebben.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #88 Gepost op: 12-01-2018, 22:44:09 »
I know.  ;) Deze komen echter uit de tussentijdse sfeershots waar soms verborgen hints in zitten. Ik zoek naar mogelijke alternatieve betekenissen. Maar het kan uiteraard niets te beteken hebben.

Dat weet ik. ;) Ik probeer je gewoon uit de tunnel te houden tot morgen. ;D

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #89 Gepost op: 12-01-2018, 22:48:26 »
Hahaha, je hulp wordt zeer gewaardeerd hoor! ::tandpastasmiley::

En ik ben er absoluut nog niet uit. Ik schipper op dit moment vooral tussen Emilio en Simone, maar vind ook Stine en Loes verdacht. Ik heb goede hoop dat ik me dit jaar niet huilend naar de badkamer hoef te begeven. ::rofl::
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #90 Gepost op: 12-01-2018, 23:39:03 »
Mijn mol na aflevering 1, in mijn inziens in het groepje waar de mol zou zitten (jokers vinden, geld voorbij, wel op tijd bij de kluis). En redelijk onverdacht in beeld gebracht. Enige puntje van twijfel: ze lopen voorbij de enveloppe, ik weet niet of je dat bij een mol zo in beeld zou brengen als montage zijnde. Stine en Emilio hadden wel de plek waar het geld het moeilijkst was te vinden (naar mijn mening), dat vind ik dan wel weer Mols aandoen. Enfin, mijn gevoel gaat vooralsnog uit naar Emilio als mol.
Stine en Emilio zijn wel ongeveer op de juiste plek afgezet. Ze lopen alleen de "verkeerde" kant op om de envelop te vinden. Als ze van de andere kant gekomen zouden zijn hadden ze de envelop zien hangen. Emilio deed genoeg moeite om Stine daar weg te krijgen.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #91 Gepost op: 13-01-2018, 21:25:25 »
Iets in mij schreeuwt MOL. Al van in het begin, zelfs al bij de Moltalk Kick-off. Gewoon mijn eerste indruk.

Hij had het ideale profiel voor een eerste afvaller maar ook voor een Mol. Gezien hij maar op halve kracht zijn ticket naar Tbilisi binnenhaalde verwacht ik toch dat hij veel meer in zijn mars heeft. Hij had wel de ideale positie in de schaduw van Stine. Een goed teken ook dat hij nog niet vanboven staat in de polls. En Stine wel! Emilio die lekker de verdenking van zich af heeft kunnen schuiven?! ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #92 Gepost op: 13-01-2018, 21:42:13 »
Waarom greep Emilio niet eerder in toen ze twee briefjes tegelijk op de vakjes prikten? Hij was er erg uitgesproken over, maar wel op een laat moment. (Dit kan je natuurlijk zowel mols als kandidaats noemen maar een opvallend moment was het.)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #93 Gepost op: 13-01-2018, 22:14:02 »
Zit wel steeds hoofdschuddend te lachen om het gepruts van zijn medekandidaten, maar draagt zelf amper wat bij. Aan het eind van die berg grind staan scheppen, waar je toch nooit gaat komen?
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline kameel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #94 Gepost op: 13-01-2018, 22:15:47 »
Zit wel steeds hoofdschuddend te lachen om het gepruts van zijn medekandidaten, maar draagt zelf amper wat bij. Aan het eind van die berg grind staan scheppen, waar je toch nooit gaat komen?
En ook nog onder het mom van 'nee ik werd hierheen gestuurd' en toch zelf doorhebben dat het geen slim idee is. Lekker tijdrekken om er dan toch heen te rijden en erna pas te zeggen dat het geen slim idee is.  ::vergroot::m

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #95 Gepost op: 13-01-2018, 22:21:28 »
Zit wel steeds hoofdschuddend te lachen om het gepruts van zijn medekandidaten, maar draagt zelf amper wat bij. Aan het eind van die berg grind staan scheppen, waar je toch nooit gaat komen?

Dat is precies mijn idee. Hij lijkt alles maar te laten lopen zo het gaat en als het zo uitkomt praat hij met de anderen mee.

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #96 Gepost op: 13-01-2018, 23:14:01 »
Ook na deze aflevering nog steeds 1 van mijn hoofd kandidaten van het mol schap. Nog veel op achtergrond, wordt nog niet duidelijk in beeld gebracht door montage, geeft allemaal anderen de schuld wanneer het niet goed gaat. enige reservering: we hebben nu al Klaas en Thomas gehad, en Emilio valt een beetje in hetzelfde rijtje. Daardoor houd ik ook nog een blik op de dames, zoals Simone.
Meer L

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #97 Gepost op: 14-01-2018, 00:07:16 »
Emilio sluit zich helemaal af op het moment dat Ron in het theater zit en niemand naar hem toegaat. Hij heeft het er duidelijk moeilijk mee terwijl anderen (Olcay, Bella, Loes, Jan) driftig nee gebaren. Ruben wordt tegengehouden door Bella en Olcay.

Emilio: "Ik ben daar iets te sociaal voor dus ik kan dat toch niet over mijn hart verkrijgen. Maar ik zag al meteen dat niemand ging."

Emilio lijkt hier uit te dragen dat zelf gaan geen optie is. Dit zou je als Mols kunnen zien: de sociale mens Emilio zou graag naar Ron gaan maar kan niet omdat hij de Mol is en zich onnodig verdacht zou maken omdat de opdracht toch al mislukt is.

Aan de andere kant kan je het als onmols zien als je ervan uitgaat dat de Mol al wist dat dit zou kunnen gebeuren en hij niet zo van slag zou zijn door het harde spel.

Offline ikwilmolletje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #98 Gepost op: 14-01-2018, 00:15:47 »
Emilio sluit zich helemaal af op het moment dat Ron in het theater zit en niemand naar hem toegaat. Hij heeft het er duidelijk moeilijk mee terwijl anderen (Olcay, Bella, Loes, Jan) driftig nee gebaren. Ruben wordt tegengehouden door Bella en Olcay.

Emilio: "Ik ben daar iets te sociaal voor dus ik kan dat toch niet over mijn hart verkrijgen. Maar ik zag al meteen dat niemand ging."

Emilio lijkt hier uit te dragen dat zelf gaan geen optie is. Dit zou je als Mols kunnen zien: de sociale mens Emilio zou graag naar Ron gaan maar kan niet omdat hij de Mol is en zich onnodig verdacht zou maken omdat de opdracht toch al mislukt is.

Aan de andere kant kan je het als onmols zien als je ervan uitgaat dat de Mol al wist dat dit zou kunnen gebeuren en hij niet zo van slag zou zijn door het harde spel.

Past wel in het profiel van de kandidaat die hij lijkt te willen zijn. Liever volgen dan leiden. Tikkeltje chaotisch, maar toch ook wel slim.
Aan de andere kant zei hij in een voorstelfilmpje dat hij niet zo goed was in opletten, en toch heeft hij dan verdomde snel door dat niemand naar die arme Ron toe gaat.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Emilio Guzman
« Reactie #99 Gepost op: 14-01-2018, 00:16:48 »
en hij had als eerste door dat het met het geld niet goed ging.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.