Auteur Topic: [Kandidaat] Nathan Rutjes  (gelezen 15286 keer)

Online Pak

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #160 Gepost op: 6-12-2025, 23:02:52 »
Nathan blijft de mol voor mij.  Bij de eerste opdracht wil AM met Nathan op pad, maar hij split al meteen op, omdat hij "harder rent" -> geen controle op wat hij doet.

Erg vreemd ook dat hij vorige aflevering zei dat zijn hoofdverdachte Annemarie is, en dat hij nu de kans heeft om met zijn mol een opdracht te doen en direct de andere kant oploopt in plaats van zijn mol in het oog te houden.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #161 Gepost op: 6-12-2025, 23:11:11 »
Ik zit op Nathan vanwege zijn gedrag, maar de vermoedelijke hints:

- pasteles de nata(natanatanatanatanata);
- de snelheid van 25 km/u die hij koos op de skeelers?;
- mol = Na;
- de scheidsrechtersfluit/bel

vind ik best degelijk, veel meer van dat soort hints zit er over het algemeen niet in.

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #162 Gepost op: 6-12-2025, 23:12:01 »
Dit moet ik controleren, maar ik herinner mij dit nog wel uitstekend, ik dacht oh wat leuk zo’n uitzondering.

Ik weet wel dat er vaak theorieën waren over afvallersreeksen en afleveringtitels, maar die bleken op den duur steeds niet te kloppen.

Ik vind titels en hints altijd erg tricky, want als ik alle gevonden hints volg, zijn er 10 mollen.

Dus ik hou me bij molposities en andere feiten.

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #163 Gepost op: 6-12-2025, 23:17:24 »
Als hij de Mol is laat hij het wel een beetje afweten sinds de pot leeg is.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #164 Gepost op: 6-12-2025, 23:18:24 »
Oké ik let er ook normaal minder op, want ik ben vaak niet slim genoeg om ze te ontdekken.  ::rofl:: Maar vond wel toevallig dat in mijn ogen de laatste drie afleveringstitels en zeker deze wel heel sterk naar Loes gaat.

Ik puzzel eigenlijk ook nooit met deze dingen en let ik op dezelfde dingen als jij haha.
Toch vind ik nu eerlijk bij Loes wel alles zo erg richting haar wijzen, dat ik denk is het echt zo simpel, dat ik nu ineens licht twijfel als Nathan het niet is, want die had in mijn ogen dit keer ook wel dingen. Alleen snap ik niet bij opdracht 2 waarom hij heel weinig echt bemoeide, hij deed vooral de sap. Zo zie ik dit.

Als hij de Mol is laat hij het wel een beetje afweten sinds de pot leeg is.
En dit is ook mijn gedachte over Nathan.
« Laatst bewerkt op: 6-12-2025, 23:25:18 door Mol1991 »

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #165 Gepost op: 6-12-2025, 23:19:48 »

- pasteles de nata(natanatanatanatanata);
- de snelheid van 25 km/u die hij koos op de skeelers?;
- mol = Na;
- de scheidsrechtersfluit/bel

vind ik best degelijk, veel meer van dat soort hints zit er over het algemeen niet in.

De sterkste hint naar Nathan vind ik die in afl 1 waar de bordjes mollen op volgorde moeten hangen

Onder de groene knijpers hoorden

Suzan
Thomas
Inge
Jan

STIJ

Stijn was de enige die miste in de reeks. Voeg de N van Nathan toe en de reeks is compleet

Als dit toeval is .. is het de meest toevallige toeval ever

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #166 Gepost op: 6-12-2025, 23:23:14 »
100% procent overtuigd van mol Nathan.

Tot nu toe was er nog genoeg plaats in deze tunnel, maar we zetten alvast wat extra klapstoeltjes klaar voor de ontknoping.
Iemand zin in zure matjes?
. . . DATIE

Online Brtdm

• Forum Moderator
« Reactie #167 Gepost op: 6-12-2025, 23:24:08 »
De sterkste hint naar Nathan vind ik die in afl 1 waar de bordjes mollen op volgorde moeten hangen
[...]
Is wel echt een hele mooie hint ja
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #168 Gepost op: 6-12-2025, 23:29:26 »
100% procent overtuigd van mol Nathan.

Tot nu toe was er nog genoeg plaats in deze tunnel, maar we zetten alvast wat extra klapstoeltjes klaar voor de ontknoping.
Iemand zin in zure matjes?

Haha, zure matjes!  ::rofl::

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #169 Gepost op: 6-12-2025, 23:29:43 »

Suzan
Thomas
Inge
Jan

STIJ

Stijn was de enige die miste in de reeks. Voeg de N van Nathan toe en de reeks is compleet

Nice, die kende ik nog niet.

Offline molLin

• Forumlid
« Reactie #170 Gepost op: 7-12-2025, 01:03:50 »
O wat was hij weer goed bezig. Doet zo lekker mee, rent de benen uit zijn lijf.

Waarom moest ie zo nodig met Merel mee, helemaal die trap op? Om er zeker van te zijn dat er twee overalls mee werden genomen. Neem maar voor de zekerheid beide kaarten mee Loes! En nee, natuurlijk hoeft Nathan de Mol niet te zien. Is ie mooi weer de (enige) braverik die niet op de witte knop drukt. Ja Nathan is echt een goeie vent en zo ontzettend de Mol.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #171 Gepost op: 7-12-2025, 01:12:54 »
Nathan, is de enige van deze vier die ooit eerder een finale heeft gespeeld met 4 finalisten. Hint?
Toen was hij samen met Miljuschka de verliezer. Wat zou dit keer zijn?  :)

Offline wouterv

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #172 Gepost op: 7-12-2025, 02:15:06 »
ongeacht zijn rol, hij breekt het record van tygo in opdrachten gespeeld bij WIDM.
Tygo mist 1 opdracht, Nathan 0
klaar voor de strijd

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #173 Gepost op: 7-12-2025, 02:46:28 »

Suzan
Thomas
Inge
Jan

STIJ

Ohh die is mooi gevonden! Ja dat is het soort hint waarvan ik hoop dat de nieuwe regisseur ze gekozen heeft. Niet eenvoudig te vinden of een simpele vertaalhint  ::ok::

Offline Paarseorka

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #174 Gepost op: 7-12-2025, 08:42:17 »
ongeacht zijn rol, hij breekt het record van tygo in opdrachten gespeeld bij WIDM.
Tygo mist 1 opdracht, Nathan 0

Net als Kim en Merel
Marit Daphne Sigrid Bella Robčrt Lakshmi Laetitia Jip

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 7-12-2025, 09:46:21 »
Ik ga weer even mijn ‘irritante’ vragen stellen.
We weten dat Loes en Merel op elkaar zitten.
In opdracht 2 bij sinaasappelsopdracht lijkt het sterk dat Kim, Merel verdenkt of het is zo in beeld gebracht kan. Die zei voorbeeld wat gaat Merel nu weer doen of wil iemand Merel checken en zelfs bij sinaasappels persen zegt ze tegen Nathan, net toen Merel wegliep achter Loes aan, hier is wel veel gemorst zeg.

Op wie Nathan nu zit, is niet helemaal duidelijk. Kan Anne-Marie zoals al eerder genoemd is en dat hij geluk heeft gehad of de mol is.

Niemand lijkt op dit moment op Nathan te zitten, Loes en Kim hebben hem wel ooit meegenomen, Loes ooit helemaal in het begin en Kim wel wat langer lijkt, maar die lijkt hem nu ook niet meer te verdenken. Ook, omdat ze een sleutel bewust aan Nathan gaf en niet zoals Merel zei niet aan Loes.

Als Nathan het is, wie wint dan de pot, als het lijkt dat Merel op Loes zit en Loes en Kim op Merel? Of Kim zit toch nog op Nathan, alleen wordt dit niet benoemd kan, maar waarom mogen we dit niet weten?! Dit hoeft toch niet geheim te blijven.
Net zoals waarom moet het geheim blijven, wie mol Nathan als mol heeft?
Denk dat je de laatste vraag kan uitleggen met het feit dat hij toch Anne-Marie als mol had en dat hij heel veel geluk heeft gehad.
« Laatst bewerkt op: 7-12-2025, 10:11:29 door Mol1991 »

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #176 Gepost op: 7-12-2025, 11:22:06 »
Ze simpel is het niet met de verdenkingen, de productie houdt die expres vaag zodat alles nog mogelijk is zodra er nog drie mensen over zijn. Of misschien vier in dit geval. De Loes-Merel strijd is er ook met opzet ingestopt. Je ziet heel duidelijk dat Merel hierdoor in de landelijke verdenkingen hoog staat, Loes hier op het forum en toch wordt Nathan zowel hier als in de landelijke verdenkingen enorm verdacht. Misschien zit Kim wel op Nathan, maar zou dat té doorslaggevend zijn aangezien Nathan kennelijk al een tijd op de verkeerde mol zat en het toch heel ver heeft geschopt. Misschien zit Kim op Loes en is het dan ook te duidelijk. Misschien zat Nathan met opzet op AM, om over te komen als een kandidaat die met veel geluk door is gegaan. We weten dat echt pas over twee weken.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 7-12-2025, 11:28:43 »
Oké, de verdenkingen zijn vaak simpelere dan je denkt, maar dit is vaak achteraf  ;)
Toch blijft mijn vraag staan: Als Nathan de mol is? Waarom hebben wij op dit moment geen flauw idee op wie hij zit. Juist de verdenkingen van de echte mol worden altijd duidelijk in beeld gebracht vaak vanaf het beginaf aan al. En bij de kandidaten kan het een tijd lang onduidelijk zijn.
« Laatst bewerkt op: 7-12-2025, 11:32:45 door Mol1991 »

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 7-12-2025, 11:39:26 »
Oké, de verdenkingen zijn vaak simpelere dan je denkt, maar dit is vaak achteraf  ;)
Toch blijft mijn vraag staan: Als Nathan de mol is? Waarom hebben wij op dit moment geen flauw idee op wie hij zit. Juist de verdenkingen van de echte mol worden altijd duidelijk in beeld gebracht vaak vanaf het beginaf aan al. En bij de kandidaten kan het een tijd lang onduidelijk zijn.

Volgens mij doen ze dat altijd op basis van de laatste drie (of vier, afhankelijk van het aantal finalisten) en laten ze verdenkingen wel of niet zien zolang er maar helemaal niets uit te halen valt tot het moment van de ontknoping.

« Reactie #179 Gepost op: 7-12-2025, 11:45:34 »

De allerbeste hint naar Nathan, welke je zelf hebt gemeld, staat er niet eens bij. Wil hem graag nog eens noemen:

Er valt me iets op aan de foto's van Nathan gedurende de tramopdracht.

Vraag 1: op volgorde van land zitten - foto mislukt, Nathan steekt duimen omhoog.

Vraag 2: op volgorde van scherm zitten - foto gelukt, Nathan doet een shrug (helaas pindakaas-gebaar)

Vraag 3: mol bezorger of niet - foto mislukt, Nathan steekt opnieuw duimen omhoog.

Vraag 4: naam mol tijdens laatste test - foto van groepje Nathan is mislukt, geen gebaar i.v.m. vasthouden naamkaart. Er staat wel extra tekst op zijn kaart, kan iemand lezen wat?

Laat Nathan hier aan de camera zien hoe blij en teleurgesteld hij is?

Recht in beeld voor de kijker, dus leuk voor de finale, maar verborgen voor de andere kandidaten. 
::ok::