Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 12877 keer)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De Eilandraad
« Reactie #360 Gepost op: 20-11-2021, 22:04:15 »
Wacht even hoor, waarom werden er maar 6 stemmen genoemd? ???

Oh, en Brtdm; ik ben totaal niet van de "ik stem je weg maar ga vervolgens nog even benoemen hoe geweldig je was" berichten, maar dan had je maar niet zo geweldig moeten zijn, dus bij dezen dan toch maar. Heerlijk hoe je het spel speelde, met je eeuwige nuchterheid en vastberadenheid om nooit half werk te willen leveren. Een beter boegbeeld van kamp Aarde zal nooit meer gevonden worden. Geniet van je online pauze. ::bravo::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #361 Gepost op: 20-11-2021, 22:05:04 »
Er was enkel 1 stem op Stien, de overige stemmen waren voor Brtdm.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De Eilandraad
« Reactie #362 Gepost op: 20-11-2021, 22:05:52 »
Ah, oké! :)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De Eilandraad
« Reactie #363 Gepost op: 20-11-2021, 22:17:05 »
Wacht even hoor, waarom werden er maar 6 stemmen genoemd? ???

Oh, en Brtdm; ik ben totaal niet van de "ik stem je weg maar ga vervolgens nog even benoemen hoe geweldig je was" berichten, maar dan had je maar niet zo geweldig moeten zijn, dus bij dezen dan toch maar. Heerlijk hoe je het spel speelde, met je eeuwige nuchterheid en vastberadenheid om nooit half werk te willen leveren. Een beter boegbeeld van kamp Aarde zal nooit meer gevonden worden. Geniet van je online pauze. ::bravo::


HAHA, Dankje  ::bravo::



En het is toch ook fantastisch om met het ene account eruit te gaan door een battle te verliezen en met het andere account omdat íedereen op je gestemd heeft?  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 20-11-2021, 22:21:02 door Lucy »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #364 Gepost op: 20-11-2021, 22:21:16 »
Graag niet over spelgerelateerde zaken posten :)
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Army Stien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #365 Gepost op: 20-11-2021, 22:44:50 »
Ik mag je ook brtdm, maar ik ga geen overdreven post erover maken want ik ben geen slijmbal  ;D

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #366 Gepost op: 20-11-2021, 22:47:50 »
 ::nieuwsgierig::

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #367 Gepost op: 20-11-2021, 22:59:44 »
Je was echt geweldig brtdm! Heel tof om met jou dit spel te spelen  ::hug::
You'll never walk alone

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #368 Gepost op: 21-11-2021, 11:30:07 »
Dag brtdm,

Jammer maar je bent een enorm sterke speler. Het was leuk om met jou te spelen
klaar voor de strijd

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #369 Gepost op: 26-11-2021, 21:42:09 »
Dag 32: Eilandraad #12.1 Umoja



Welkom Umoja bij de Eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.


 


B&W: Gefeliciteerd met je immuniteit! Had je het nodig?
Jennifer: Jij hebt niet erg je best gedaan tijdens de luxeproef. Heb je je hiermee populair gemaakt, denk je?
Molfreak Arno: Er is de afgelopen tijd hard gewerkt aan het kamp. Denk je dat iemand in dat proces een voordeel gevonden heeft? Hoe ga je daarmee om?
Nieky: Waarop baseer jij deze keer je stem?
Rik: Waar ben je bang voor?
Sanmol: Is het een bewuste tactiek om te doen alsof je de proeven niet goed begrijpt, of vind je ze echt moeilijk?
Spacycolours: Gefeliciteerd met je voordeel! Komt het je goed van pas?
Stien: Hoe is jouw band met de leden van je kamp inmiddels?
Wouterv: Vorige Eilandraad leken jullie erg eensgezind. Blijft dat zo?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf. Hetzelfde geldt voor het beantwoorden van je eilandraad vraag.
- De spelleiding zal een bevestiging geven dat je stem is ontvangen (zelfde voor idol inzetten). Stem je heel kort voor de deadline, dan is het je eigen verantwoordelijkheid dat je stem aankomt.
- Bij een gelijke stand wordt er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een tie-breaker.
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan niet op B&W gestemd worden,
Deadline: Zaterdag 27 november 21:00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #370 Gepost op: 26-11-2021, 21:58:46 »
Citaat van: Lucy
Sanmol: Is het een bewuste tactiek om te doen alsof je de proeven niet goed begrijpt, of vind je ze echt moeilijk?

Zeg, wat is dit voor shady vraag ::rofl::. Maar om jouw vraag te beantwoorden: ik had in eerste instantie deze week wat moeite met de opdrachten. Echter, kreeg ik steeds meer het idee dat ik het snapte. Het was een hele lap tekst met regels en daardoor was ik af en toe wat verward met mijn lichte dyslexie en chaotisch karakter. Toch denk ik niet dat ik het "niet begreep" ik stelde gewoon wat vragen om extra zeker te zijn dat ik het goed snapte. Op televisie worden spellen meestal zorgvoorduldig uitgelegd, maar omdat dit online is heb je dat niet. Ik snap dat ik iet wat suf over kom door veel vragen te stellen, maar ik wilt dat iedereen de opdracht snapt. Hopelijk vergeven mijn kampgenoten mij voor het veel vragen stellen. Ik was misschien niet de ster speler deze ronde, maar ik heb niet opgegeven en toch mijn best gedaan. Ik ben zeker trots op wat ik heb neergezet :).

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #371 Gepost op: 26-11-2021, 22:08:16 »
B&W: Gefeliciteerd met je immuniteit! Had je het nodig?
Dankjewel! Om dezelfde reden als de vorige keer heb ik het praktisch gezien niet nodig want het is nog steeds mogelijk dat mijn soulmate wordt weggestemd. :P Waar ik het wel voor nodig had is mijn zelfvertrouwen. Het doet me goed om nu bewijs te hebben dat ik in staat ben om een proef te winnen, wat best wel cool is :)

Offline Rik

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • het leven is voor mij gewoon ontzettend zwaar
Re: De Eilandraad
« Reactie #372 Gepost op: 26-11-2021, 22:16:18 »
Rik: Waar ben je bang voor?
Ik ben bang voor best wel veel dingen in het echte leven, maar laten we het even tot Survivor beperken. De angst van elke speler is om ten onder te gaan door een blindside. Tegelijkertijd is dat ook de mooiste manier om uit het spel te gaan. Toch ben ik er bang voor dat ze achter mijn rug om zullen zeggen “eigenlijk doen we hem er een plezier mee om hem te blindsiden, want hij heeft zo veel rugpijn. hij kan dan rust nemen”. Vreselijk lijkt me dat. ::kots::
Zzzzzzzzzzz

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De Eilandraad
« Reactie #373 Gepost op: 26-11-2021, 22:43:41 »
Spacycolours: Gefeliciteerd met je voordeel! Komt het je goed van pas?
Dank je wel, Lucy! :)

Ja, nou en of! Superhandig dat ik bij de eerstvolgende puzzelproef Brtdm mag inzetten om me te helpen, daar zal ik absoluut gebruik van gaan maken. :)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #374 Gepost op: 26-11-2021, 23:48:42 »
Wouterv: Vorige Eilandraad leken jullie erg eensgezind. Blijft dat zo?

Als dat nog eens gebeurd, is er iets goeds mis denk ik
klaar voor de strijd

Offline Jennifer (Survivor)

  • Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #375 Gepost op: 27-11-2021, 00:30:57 »
Jennifer: Jij hebt niet erg je best gedaan tijdens de luxeproef. Heb je je hiermee populair gemaakt, denk je?


Ik ben hier niet om hand-in-hand met iedereen vrolijk samen naar de finale te huppelen, Lucy. ::blond:: Als het mij beter uitkomt om onze duiker meteen terug naar boven te sturen, dan laat ik me heus niet tegenhouden - toch zeker niet door Stientje Eierdop en Nieky de Metselaar. ::hand::



Maar gelukkig zijn dit twee waardige tegenstanders die geen moment hebben geklaagd en enkel hun begrip hebben getoond. Daar kan ik alleen maar respect voor hebben. ::love:: Ook al vergeef ik het die Stien Struis NOOIT dat ze MIJ heeft durven verslaan in een populariteitswedstrijd, en die Nieky de Jager moet eens stoppen met overal zo irritant goed in te zijn want dat is MIJN taak, thank you very much. :-* Al zouden ze willen dat ze maar half zo gevaarlijk waren als Woutertje Broccoli, de werkelijke mastermind in dit spel die steeds expres last second een fout maakt om anderen in de spotlights te zetten terwijl hij dondersgoed weet waar hij mee bezig is. ::vergroot::

Ik kan alleen maar blij zijn met zulke sportieve tegenstanders en zal ook zeker niet vergeten om jullie nog eens te eren in mijn finalespeech. ::blond:: Tot die tijd hanteer ik maar één motto in dit spel:

Does not give a single fuck about you.

Online Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #376 Gepost op: 27-11-2021, 10:18:13 »
Nieky: Waarop baseer jij deze keer je stem?

Ik baseer mijn stem op hoe ik zelf eventueel een rondje verder kan komen. Dat zal lastig genoeg worden. Daarnaast denk ik wel verder dan 1 rondje. Hierna zijn we nog met 8. Enkele mensen hebben nog een dubbele account. Dus ik ga ook goed nadenken over hoe ik eventueel een rondje later ook nog kans maak. Ik denk dat iedereen zo zou moeten denken  ::vergroot::
You'll never walk alone

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De Eilandraad
« Reactie #377 Gepost op: 27-11-2021, 11:26:02 »
Molfreak Arno: Er is de afgelopen tijd hard gewerkt aan het kamp. Denk je dat iemand in dat proces een voordeel gevonden heeft? Hoe ga je daarmee om?

Well, ik denk dat het allemaal afleiding is. De mensen hier spelen het spel hard en ik laat me daar niet door doen.

Offline Army Stien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #378 Gepost op: 27-11-2021, 12:48:39 »
Stien: Hoe is jouw band met de leden van je kamp inmiddels?

Heel gemixt Lucy!

Niek, Wouter en ik zijn on the bottom en met hen is m'n band ook goed!
Met de rest is het mixed. B&W/Rik heeft ons natuurlijk verraden door te flippen naar de andere kant, maar hij heeft dat nooit persoonlijk gemaakt en ik respecteer zijn move, dus geen vijandigheid tussen ons en we kunnen het nog steeds goed vinden  :).

Dan hebben we Spacycolours/Jennifer! In kamp vuur heb ik veel met hem samengewerkt maar dat is helaas ook stukgelopen toen we op Brent stemden... Gelukkig neemt hij me dat ook niet kwalijk en ik neem het hem niet kwalijk dat hij nu tegen ons is in het spel. Van hem snap ik het ook het beste dat hij ons een voor een wil elimineren, want als het spel die kant op blijft gaan lijkt de kans mij enorm dat Spacycolours het spel dan gaat winnen. Ze zijn allemaal loyaal aan hem daar en lijken te weigeren om een move te maken, dus dat heeft ie goed voor elkaar daar!

En dan hebben we Arno en Sanmol!
Ik heb Arno de afgelopen paar rondes wel proberen te spreken, want ondanks dat we elkaar kennen van Sequester en daar close waren, hebben we elkaar in dit spel pas bij de samensmelting echt ontmoet. Dat maakte samenwerken moeilijk, maar op dit punt in het spel is Arno wel een van de spelers die denk ik echt een move moet maken om zijn positie in het spel te verbeteren, en te demonstreren aan de jury dat hij controle kan hebben ipv alleen volgen. Ik mag Arno nog steeds enorm, hij is een top kerel! Maar ik denk dat we een jury gaan krijgen die tactisch spel het meest waardeert, dus dan gaat alleen een aardige gozer vrees ik niet genoeg zijn voor Arno.

Als laatste, sanmol, ik ga aan hun niet te veel woorden vuil maken. Hij heeft me bedreigd toen ik een proef throwde, en nu bij de luxe proef heeft Jennifer hetzelfde gedaan, zodat Spacycolours en Sanmol zouden winnen. Ik vermoed dat Sanmol het nu ineens niet zo erg vond  ;D. Verder lijkt Sanmol ook graag Spacycolours/Jennifer te volgen naar het einde. Ik hoop dat Sanmol ook gaat spelen om te winnen, want hun heeft het strategisch inzicht om dat heel goed te doen, maar het kan er misschien in deze situatie op neerkomen dat hun graag verliest van Spacycolours ipv risico nemen en een move maken.

We'll see. Voor nu heb ik mijn idol en wie weet kunnen we daar nog een flinke impact mee maken  :D.
De vorige ronde heb ik denk ik onwijs veel geluk gehad, want toen moest mijn idol nog geactiveerd worden bij de proef. Jennifer is daar inmiddels ook achtergekomen dus ik ga er voor het gemak vanuit dat zijn verbond dit toch al wist  ::vergroot::.

1/3e kans helaas dit keer, dat ik goed gok en dat we in staat zijn om een van de andere 7 weg te stemmen! Hopelijk lukt het, dan wordt dit spel misschien weer wat spannender  ::).

We gaan het vanavond zien Lucy  ::zwaai::.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De Eilandraad
« Reactie #379 Gepost op: 27-11-2021, 15:22:21 »
Hoewel ik het een eer vind dat je mijn winstkansen zo hoog inschat, denk ik dat je Arno, B&W en Sanmol allemaal heel erg onderschat. ;)

Ik zie Arno zeker niet als volgeling. Sterker nog, hij moest zijn schaduwaccount wegens vervelende omstandigheden in ronde 1 al vaarwel zeggen, waardoor hij meteen al op eigen benen werd gedwongen te staan, en zonder enige hulpmiddelen heeft hij het al zo ver weten te schoppen.

B&W is een onwijs slimme speler die in zijn eentje dit volledige spel heeft gekanteld, een ballsy move waardoor hij de touwtjes in handen heeft gekregen en ik denk dat zijn verhaal hierachter heel veel indruk gaat maken bij de jury.

En het mag dan lijken dat Sanmol soms de opdrachten niet snapt, maar niets is minder waar. Hen is tactisch juist enorm sterk, en speelt het spel op hun eigen manier, zoals het een Vuurspeler betaamt. En het dubbele spel dat hen met Jungmoon wist te spelen waarmee hen ons allemaal voor de gek hield, daar kunnen Jennifer en ik nog een puntje aan zuigen.

Het woord 'volgeling' is ook totaal niet op z'n plaats, want ik ben net zo afhankelijk van mijn bondgenoten als zij van mij. Mijn schaduw is een extra wapen waar zij ook alleen maar profijt van hebben, maar er komt een moment dat ik daar afstand van ga doen en het speelveld volledig gelijk is, en ik denk dat men dan tegenover mij meer kans maakt in de finale dan tegenover ervaren Survivor-spelers als jullie. :)
Sky might be falling but remember you can fly