Auteur Topic: De Verraders  (gelezen 94251 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #180 Gepost op: 8-04-2021, 12:20:18 »
Ik had het gelezen ja. Ook opvallend dat ie pas 2 dagen voor de opnames werd gevraagd uit nood - dus eigenlijk had ie niet eens meegedaan.
Ja idd. Het andere dat me opviel was dat Diederik het zo veel zwaarder vond dan widm. Kun je nog denken dat dat alleen kwam door zijn rol als verrader ...maar ik denk dat dat het maar deels verklaart. Loiza vond het gekonkel bij De Verraders ook veel heftiger dan bij ER.

Ze zeggen allebei dat spel hier nooit stopt. Dat wordt ook gezegd over die andere programma's, maar heb nu toch de indruk dat ze hier minder over andere onwerpen praten en echt bijna alleen met het spel bezig zijn.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #181 Gepost op: 8-04-2021, 16:30:32 »
Zal denk ik ook te maken hebben net het feit dat ze buiten die opdrachten alleen maarin het kasteel zitten. Je kunt op dit moment niet ff gezellig met zijn allen uit eten of even ergens heen, ze moeten in de bubbel blijven.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Verraders
« Reactie #182 Gepost op: 8-04-2021, 23:31:35 »
Ik krijg een beetje teveel een 'mannen VS vrouwen' gevoel bij dit seizoen. Eerder ook al gezien bij Robinson. Het gaat er toch om dat je de verraders ontmaskert, niet dat je alleen over blijft met de personen met wie je het het gezelligst hebt? Holly onttrekt zich hier aan, maar de rest van de vrouwen klit te veel samen vind ik en verdenken elkaar amper terwijl het vrij logisch lijkt dat 1 of 2 van de verraders vrouwen moeten zijn.
Volgend seizoen hopelijk wat meer variatie in de leeftijden, wat meer jongere mannen en wat meer oudere vrouwen want de verhouding is nogal scheef nu.
When life knocks you down, fight back!

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #183 Gepost op: 10-04-2021, 10:10:58 »
Ik ben aan het kijken naar (opgenomen) Safe Cave met Francis als gast.
Wat een prachtig mens is het toch!

Het wordt vannacht om 1.15 uur herhaald op NPO3

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Verraders
« Reactie #184 Gepost op: 10-04-2021, 11:58:00 »
Ik ga dit spel met de week leuker vinden  ::love::

Steven is echt goud, heerlijk hoe hij speelt met die verdenkingen (alleen wel in het verkeerde spel)
Samantha als nieuwe verrader? Ik denk dat ze dat wel gaat doen  ::jaja::
Francis als spook van de opera  ::rofl::

Ben alleen wel bang dat Holly en Kees langzaam maar zeker meer in de problemen komen.

Kijkcijfers zijn al 4 afleveringen lang heel stabiel: 1.5 miljoen  ::ok::

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: De Verraders
« Reactie #185 Gepost op: 10-04-2021, 14:58:53 »
Ik ga dit spel met de week leuker vinden  ::love::

Steven is echt goud, heerlijk hoe hij speelt met die verdenkingen (alleen wel in het verkeerde spel)
Samantha als nieuwe verrader? Ik denk dat ze dat wel gaat doen  ::jaja::
Francis als spook van de opera  ::rofl::

Ben alleen wel bang dat Holly en Kees langzaam maar zeker meer in de problemen komen.

Kijkcijfers zijn al 4 afleveringen lang heel stabiel: 1.5 miljoen  ::ok::
Ik denk dat Samantha het juist niet doet. Om zo de verraders in de problemen te brengen...

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #186 Gepost op: 10-04-2021, 16:05:56 »
Ja, dat zou best kunnen. Ben benieuwd.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #187 Gepost op: 10-04-2021, 16:22:28 »
Als Samantha het niet doet, komt er weer iemand niet aan het ontbijt, toch?
Ik heb in het vooruitzicht Loek niet meer gezien  :\'(
Geloof niet dat ik dat nog leuk vind....

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: De Verraders
« Reactie #188 Gepost op: 10-04-2021, 18:06:49 »
Ik denk dat Samantha het juist niet doet. Om zo de verraders in de problemen te brengen...
Ik hoop dit heel erg, dat ze het niet doet.

Francis als spook van de opera  ::rofl::

Ben alleen wel bang dat Holly en Kees langzaam maar zeker meer in de problemen komen.
Love Francis ::love::
Denk dat vooral Kees moet oppassen. Er zijn al meer mensen die nu zijn naam hebben genoemd. Abbey is enorm wispelturig. Zij heeft Kees en Holly al verdacht, maar switcht ook vaak enorm snel naar een andere verdachte. Dus wat dat betreft hoeven de verraders nog niet heel bang te zijn voor haar

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #189 Gepost op: 10-04-2021, 18:52:46 »
Ik begin ook te twijfelen of ze het wel zou doen. Zij ze niet in aflevering 1 (of 2) dat ze het absoluut niet zou willen omdat ze niet kan liegen? (Dat zou nu natuurlijk een reden zijn om het wel te doen, omdat niemand je zo snel meer zou verdenken.)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Verraders
« Reactie #190 Gepost op: 10-04-2021, 19:31:57 »
Ik begin ook te twijfelen of ze het wel zou doen. Zij ze niet in aflevering 1 (of 2) dat ze het absoluut niet zou willen omdat ze niet kan liegen? (Dat zou nu natuurlijk een reden zijn om het wel te doen, omdat niemand je zo snel meer zou verdenken.)
Maar ja aan de andere kant heeft ze zich heel erg geprofileerd als goede speler. En niet ingaan op het aanbod betekent dat ze er vrij snel uitligt. Weg winstkansen. Juist dat imago van goede speler kan ze gaan gebruiken om verder te komen. Dus ja, ben benieuwd.  ::vergroot::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De Verraders
« Reactie #191 Gepost op: 10-04-2021, 19:40:41 »
Het ligt er ook van of ze weet dat bij afwijzing er nog iemand vermoord gaat worden. Kans dat jij dat bent na afwijzing is wel vrij aanwezig natuurlijk.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Verraders
« Reactie #192 Gepost op: 10-04-2021, 21:36:54 »
Ik zag dat RTL vanavond een live chat had met Steven. Zou hij vanavond verbannen worden?

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: De Verraders
« Reactie #193 Gepost op: 10-04-2021, 23:35:06 »
Ik vond Kees in Robinson al niet leuk en hier vind ik 'm nog steeds niet echt sympathiek :-\\
Ze hebben zelf Samantha gekozen, dan moet ie niet direct in de biecht al gaan klagen. Terecht dat Samantha hem wellicht wil offeren binnenkort, dat heeft ze goed door. Tegenover Abbey, Loiza en Barbara heeft Samantha nu woord gehouden, maar ze moet nu wel gaan werken aan haar band met Chatilla en Francis. Ben heel benieuwd naar volgende week.
De missie was wat langdradig. Je weet bij de foute keus aan het begin van een van de auto's al dat die auto nooit het eindpunt zal bereiken, dus dat neemt wel wat spanning weg.
En Tijl, tja... :-X
Gelukkig was Francis er nog met haar capriolen en dan wel vriendelijk "hallo!" zeggen naar de wandelaars. ::rofl::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: De Verraders
« Reactie #194 Gepost op: 10-04-2021, 23:37:34 »
Hoe heeft hotseknotse Francis Lauda OOIT haar rijbewijs gehaald?

Ik lag weer dubbel van de lach.

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Verraders
« Reactie #195 Gepost op: 10-04-2021, 23:40:57 »
Het hoogtepunt van de aflevering was toen ik Froukje hoorde ::love:: ::love::
Så hva gjør vi nå?

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Verraders
« Reactie #196 Gepost op: 11-04-2021, 00:27:45 »
Oei, Samantha is wel door de mand gevallen bij Chatilla en Francis. Ze had denk ik beter op Kees kunnen stemmen...

En inderdaad Hans, het explosieve karakter wat Kees in ER had, heeft hij hier ook. Ik stoor me er nu niet zo erg aan als in ER.
🜃

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: De Verraders
« Reactie #197 Gepost op: 11-04-2021, 03:13:42 »
Erg matige aflevering vond ik het.  Samantha viel meteen op dat ze zich anders gedroeg. Mrt haar stem  bij de raad verbreekt ze haar bond met Francis en chatilla, erg dom

Volgende week Kees de dupe als hij geen reddingsplan heeft.
Steven als verbanneling was erg duidelijk .


Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Verraders
« Reactie #198 Gepost op: 11-04-2021, 10:14:17 »
Ik vond Kees leuk in ER maar hier... hoe hij over Samantha praat  ::ohno::
Frankje Lapi

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Verraders
« Reactie #199 Gepost op: 11-04-2021, 11:54:49 »
Ik vond de keuze voor Samantha vorige week al slecht, maar dat blijkt nu ook. Samantha is zoals Kees het treffend omschrijft een wolf in schaapskleren. Ze is heel gevaarlijk, gooit het liefste haar medeverraders voor de bus. Tegelijkertijd is haar omslag zó groot dat ze zich enorm in de kijker heeft gespeeld, dus als Holly en Kees het een beetje slim spelen kunnen ze haar eruit werken. Ik vond Kees redelijk overtuigend in zijn rol als getrouwe, ook hoe hij speelde bij het ontbijt vond ik best knap. Holly lijkt ook nog redelijk onder de radar te zitten. Ja ze wordt verdacht, maar iedereen is al een keer verdacht. Alleen Francis en Abby worden nauwelijks genoemd.